Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Fattigdom

Bill Gates

over 20 år siden

Bill Gates

Jeg så at Erik har startet enda en fattigdomstråd på Golfsiden.

Her ønsket jeg bare å komme han i forkjøpet.
Denne tråden er til ære for Erik sine drømmer.. :)

.

over 20 år siden

.

Gratulerer med egen tråd!

Albert Einstein

over 20 år siden

Albert Einstein

Nå har Jarle vev-mester bedt Erik om å kutte ut misjoneringen sin her inne da, så vi får håpe at han respekterer at hans ekstremisme ikke er ønsker her.

Erik Damman

over 20 år siden

Erik Damman

Webmaster kuttet ikke etter Eriks innlegg!!!!!

Dolly Duck

over 20 år siden

Dolly Duck

Vær så snill Bill Gates, hjelp Albert med den ene steinen og resten av golfchatterne å tjene masse penger.

Jeg er helt sikker på at alle her på forumet vil bruke av sin kommende enorme rikdom på gode formål, som å spre penger til golfbaner i øst, vest, sør og ikke minst i nord.

Jeg ser heller ikke bort fra at østeuropeerne får masse penger for noen mål eiendom (alt fordelt på alle metoden), så de slipper å melke elgen for å fylle melkeglasset hver dag.

Alle blir lykkelige, golfnordmenn som vil besøke de vakre landene i øst, og ikke minst de fattigste som kan kaste striskjorta og spare havrelefsa til musa, og begynne å svinge golfkøllene.

Et enormt storeuropa(til å begynne med) av golfspillende, smilende lykkelige mennesker.

Det Albert - behøver du ikke å kalle deg Einstein for å forstå , -mener fullt og fast på at originalen ville la webmaster gjøre som han vil, det du kaller misjonering.

Har du masse penger kan du jo kalle det avlat hvis du vil

Hverken Erik eller webaster har gjort en flue fortred - og så det ømfintlige......Hallo Albert Einstein......Hjernekapasitet og evne til medfølelse.....Hva med å bytte nic, en litt rausere Albert Einstein?

Kos fra sørlandet :)

NB: Vi som har vokset opp på sørlandet og er gamle nok til å huske hva vi blant annet lærte, og ikke minst så på gamle filmruller, mens en predikant "lærte" oss hva misjonering var.

Omvendelse til kristendommen - den og ingenting annet var rett fatt. De svarte i Afrika ble vist toppløse - noe som hadde vært utenkelig om det hadde vært en hvit kvinne. Svarte ble omtalt med ydmyk nedlatenhet.
Godt for Tiger og mange andre at det var før de fikk øyne.

Erik

over 20 år siden

Erik

Helt klart. Er veldig viktig at vi lærer oss å få mer medfølelse ovenfor andre mennesker.
Er også veldig viktig at vi er istand til å se at alle mennesker har ulike forutsetninger for å lykkes. Og at man IKKE kan kritisere andre mennesker for ikke å ha oppnådd de samme tingene som en selv.
Fordi de kan ha hatt helt andre forutsetninger.
Den 3. viktige tingen er at vi bør bli mer ærlige.
Den 4. og siste er at vi bør bli mindre egoistiske.
Dersom vi kan bli flinkere til disse 4 tingene, tror jeg verden blir ett bedre levested for de fleste av oss.

t

over 20 år siden

t

Halleluja!!!

Dolly Duck

over 20 år siden

Dolly Duck

Merkelig ord t.

Jeg føler at jeg/vi har hørt det før. Men når og hvor - er det et golfuttrykk?

Tenke, tenke....Hei og hypp!

Vår på golftur noen kilometer fra Flekkefjord, så jeg oppsøkte denne perlen av en by??

Byen var amazing. Folk vagget inn i de tusner bedehus. Ja, jeg ble så revet med av entusiasmen folk utviste, at jeg lot meg føre trippend på skosnutene inn i et lokale.

Midt i mot meg, helt framme i salen hang det jaggu en fyr i bare bleiene.

Før mitt stakars hode fikk vennet seg til dette skuet, braket stillheten løs.

Plapring på babyspråk, voksne menneskene. Noen rullet som lekne kattunger på golvet.

Så ble det ordet sagt. Halleluja, om og om igjen.

Menneskene ble med ett blide sørlendinger igjen - rettet på bøttehatter og børstet av frakker og gikk med et smil ut i mørket...som ingenting hadde hendt.

Sikkert derfor jeg glemte det.

Snillt av deg t, å si det pene ordet, tror absolutt det har noe med å være snill å gjøre. Kos til deg fra meg og meg.

Albert Einstein

over 20 år siden

Albert Einstein

herregud.... nå er det nest før det blir gospel her snart også.....

tror ikke jeg spør en frelst and fra sørlandet hva jeg skal kalle meg... lol

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her