Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Nytt treningsredskap for golf?

Golffreak

over 19 år siden

Golffreak

Hei, kom over denne i romjulen. Noen som kjenner til hvilke effekter denne kan ha for golfere?

http://www.fanteri.com/product.asp?ProdID=15848&CtgID=15899

Bernt

over 19 år siden

Bernt

Jeg har prøvd den, og er en litt morsom sak som spinner når du bruker håndleddet. Jo fortere du klarer bevege håndleddet, jo fortere spinner den indre kula, og som kjent blir gyrokraften større og det blir mer motstand til håndleddsbevegelsen din.

Er litt slik at du får melkesyre om du kjører hardt, men det hjelper på underarmsmusklene. Det er ikke muskler man får trent så lett, så dette er litt morsomt, men bråker litt da, når du får fart på kula. ikke så populært foran TV'n med andre tilstede.

Olle

over 19 år siden

Olle

Har også testet den, ikke mtp golf men mer som et leketøy. Man blir faktisk ganske sliten etterhvert som man får fart på kula.

704

over 19 år siden

704

Jeg hadde en slik en da jeg bodde i USA for en del år siden og har samme erfaring som de to ovenfor. Jeg brukte den mest for moro skyld en sjelden gang, men jeg vet det var en del som trente litt med en slik for å styrke håndleddet i forbindelse med tennis. Usikker på hvor effektiv den er.

Bobby Peru

over 19 år siden

Bobby Peru

Hvis du vil spare noen kroner, kan du f.eks. kjøpe den her: http://www.play.com/play247.asp?pa=pri&page=title&r=GADG&title=143797 (frakt er inkludert i prisen)

Bestilt

over 19 år siden

Bestilt

Da har jeg bestillt 1 for å teste :-) Bestilte fra Norge selv om det ble en hundrings dyrere, kommer vel noen dager før så det er det verdt :-)

Godt nytt år forresten....

Antomiker

over 19 år siden

Antomiker

Det er bare det at sterke håndledd og underarmsmuskler er ødeleggende for presisjonen i golf...... Denne greia passer best for diskos og spydkastere.

Anders

over 19 år siden

Anders

Hmm. Ser ut som han trener på en stille en...

snappy

over 19 år siden

snappy

Til Antomiker:

Hvor i all verden har du det fra, ødlegger presisjonen... Tull

Se på Ian Woosnam, Tiger Woods Ernie Els... Har litt underarmer de...

Ser heller at man blir mer stabil med kraftige håndledd, og underarms muskler, men overdrevent bruk blir ustabilt, men det blir jo alt som er overdrevent....

Trenger nok en utfyllende rapport, eller en noe fakta før jeg kan tro på dette Antomiker!!!!

Håper på kloke svar på dette..

Powerball rekord

over 19 år siden

Powerball rekord

Min rekord er 12854 er det bra?? Noen som vet om det finnes en verdensrekord? :-)

Ser at verdensrekorden senior carry bruker denne for å styrke sin skrott..

http://www.powerball-gyros.com/powerball.wmv

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her