Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Hjelp til reise til Portugal?

Hullien

over 20 år siden

Hullien

Hei golfere og godt nytt år.
Vi er 4 stk som gjerne vil spille litt golf i mars. Vi har i år tenkt på å reise til Portugal. Er det noen her som kan hjelpe oss med erfaringer ang Portugal?
Vi har tenkt å reise med Sabratours og de har reiser til Lisboa. Blant annet Costa Azul og Estoril. På forhånd takk!

Tore Jonssen

over 20 år siden

Tore Jonssen

Se tidligere tråd om Portugal, der er det masse tips...

Husa

over 20 år siden

Husa

God tur

Jeg reiser og ned til Lisboa i mars. Det blir for 3 gang.
Vi har bodd og spilt på Quinta Da Marinha som ligger rett ved Cascais, 30 min med tog fra lisboa
Quinta Da Marinha er en meget bra bane og en god plass å bo. Du spiller golf der for 36 euro pr. runde om du bor på hotellet (normalpris 80 euro). Eller en "bungalow" med plass til 4 personer.
De finnes 6-7 baner der som jeg har spilt, alle er bra med unntak av 1(min mening da)

Mine førstevalg er
Penha longa
Oitavos
Quinta Da Marinha

Vi skal være der i 9 dager ,spiller 12 runder på 3 forskjellige baner.For dette betaler vi ca.kr.7000,- + fly fra Stavanger kr.1950,-
Send gjerne en mail om du lurer på noe.

Husa

Hullien

over 20 år siden

Hullien

Hvor sender jeg mail? Kan du oppgi adresse? Vi reiser til samme sted og vi lengter litt mere info!!!

På forhånd takk.

Dilter

over 20 år siden

Dilter

Spilte Penha Longa i januar i fjor. Da hadde de spesialtilbud på greenfee (EUR 35 mot normalt 90 eller deromkring). Vi var omtrent alene på banen (i en helg) i nydelig vær.

PS. De som har lagt inn e-postadresse har en konvolutt i øvre høyre hjørne av meldingsboksen. Jeg fikk kjeft for å ikke vite det i fjor. Det er bare å klikke på den.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her