Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

på tide med en hyggelig tråd

Albert Einstein

over 20 år siden

Albert Einstein

hihi....

lenge siden en diskusjon var så varm som den siste.

Jeg vil bare ønske alle et riktig godt nytt år.
og da mener jeg alle..... :O)

en uegoistisk oppfordring til alle må være:
Vær snill og god, og det vil gå deg godt.

Spill golf, og du får mye glede i hverdagen.

sånn.-.. dagens visdomsord...

Erik

over 20 år siden

Erik

Fint sagt.

Einstein

over 20 år siden

Einstein

Og bare for å ha nevnt det så har jeg tidligere pådratt meg mye vrede under nicket "Einstein", men er ikke den samme som "Albert Einstein" som har forfattet en del av innleggene i den siste tiden.
Jeg har vinterpause, men dukker opp igjen når skiløypene blir for blaute og Ulf Laurang er klar for nedskrivingsrunde på Miklagard.

Vips

over 20 år siden

Vips

Støtter tiltaket ditt. det er så mye krig og elendighet her i verden. Og så alt for mye krangling her på forum.

Hvis alle bare hadde vært som Albert E

En riktig god jul og et fredfullt nytt golfår til alle sammen

og vips så var jeg borte igjen

@lle Fugler

over 20 år siden

@lle Fugler

Så godt å høre at vi går inn i et fredli og godt år..... begynner å nyte allerede..... tror forøvrig at graset blir grønnere til neste år......her ser en ikke mye gras nå...det kan bare gå en vei!!!!
Fortsatt god jul og ha et slagferdig godt nyttår...... det er bare å forsyne seg av slag og golfopplevelser........ vi er jo på en måte i golfhøytidens adventstid...... tenner lys..... og tenker grønne greener....
drømmer.............................................................

Elbert A

over 20 år siden

Elbert A

Hvis alle hadde vært som Albert E hadde vi ikke hatt no forum, så takk Gud for det!:)

Albert Einstein

over 20 år siden

Albert Einstein

lol...

hihi....

over 20 år siden

hihi....

Trodde ikke det kom noe godt ut av en som neppe har hjernekapasiteten til den rette Albert Einstein.
dagens visdomsord....sånn er vi kvitt hihi musa

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her