Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Nytt år, nye muligheter?

Nye Gunnar Bull

over 20 år siden

Nye Gunnar Bull

Nå går vi snart inn i enda et nytt år. I seg selv så er det vel grunn god nok til å feire, ene og alene fordi vi i disse terrorist-tider aldri kan føle oss helt sikre på at vi faktisk får et nytt år.

Uansett, selv om det fortsatt er to dager igjen, så tar jeg sjansen på at vi i hvert fall får oppleve 2006, og det er vel stor sannsynlighet for at vi får med oss en hel golfsesong også.

Så, mine damer og herrer. Det hadde jo vært gøy å vite om dere har noen mål for neste sesong. Primært sånn golfmessig, men for all del - her på dette forumet blir vi bare rausere og rausere. Så om dere har noen andre mål for året, så er det sikkert greit det også.

For mitt vedkommende er målsettingen ganske beskjeden. Jeg håper på å holde meg under 10, og jeg ber om at den nye svingen (som Jørn Pro så fortrøstningsfullt har begynt å skape) skal fungere også utendørs etter hvert.

Ellers skal jeg også bli flinkere til å skrive saklige og innsiktsfulle innlegg med golf som tema, i håp om at det skal være mulig å unngå å terge "våre nye nick'er" mer enn nødvendig.

For virkelig å vise mine seriøse hensikter, har jeg gitt meg selv et nytt og mer offensivt navn, samt et slagord som burde være lettfattelig og greit for de fleste.

Vennlig hilsen

Nye Gunnar Bull version 2006 [TM]

"Å tie er gull, å tale er bull"

GODT NYTT ÅR ALLE SAMMEN!!!

Tom

over 20 år siden

Tom

DU??????. Seriøs?????. Vi kan jo håpe. GODT NYTT ÅR Bull. Håper på noen runder neste år også. Blir nok ikke mange innendørs p.g.a reiser til Thailand å blir der i 3 måneder. Bare å komme ned en tur. Vi snakkes

c..................

over 20 år siden

c..................

He,he tullebull. Ikke forstått at det er deg de nye nic`ene er ute etter når vi ønsker å prate piss.
Først prøver du deg med saklige argumenter - deretter når du ikke forstår en skitt prøver du med ekstanic, og mislykkes igjen.
Til stor glede for oss psykopater som liker å terge sånne som deg. Legg gjerne inn en trykkleif til glede for Bull(shit :) en.
Vedder en greenfee, selv om det er vederstyggelig å vedde, på at kjeftesmella ikke slutter å klapre med det første.
Latteren ligger som nysepulver i lufta når jeg tenker på Gunnar tullebull :)

Vips

over 20 år siden

Vips

Nytt år er tiden for forsetter, dvs slutte med alt som er gøy.

Noen skal slutte og røyke, noen skal mosjonere mer, noen skal spise sunnere og så videre. Felles for alle er at de varer til ca månedskiftet januar/februar.

Gunnar skal bli mer seriøs på forum og spille bra golf. Tiden får vise om han klarer å holde det. Handcappet blir vel trolig ikke justert før utpå våren så det er greit å holde det en stund da:-)

Lykke til og godt nytt år.

(bare se bort fra de som prøver å terge deg gunnar, det er sikkert ikke så vondt sagt som ment)

Nye Gunnar Bull

over 20 år siden

Nye Gunnar Bull

Til Tom. Fint å høre at det ordnet seg med turen. Antar at du banker meg ettertrykkelig neste sesong, skulle gjerne vært der en uke. Men får det neppe til å passe. Blir mye jobbing på meg i vinter.

Godt nytt år uansett, håper du får det fint der nede.

Vennlig hilsen

Nye Gunnar Bull version 2006 [TM]

- It's in the game -

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her