Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

golfvanskeligheter

se på nicet

over 20 år siden

se på nicet

children = flertall, altså er children of the corn siamesiske tvilliger,eller flere.
I dette tilfellet siamesiske - som knapt har tatt i en golfkølle untatt på egen bane, selv om c....gjerne vil.
Freud har andre interesser som unnertegnede ble tvunget med på. 5 års psykologstudier.
I norge skriver min halvdel bare dansk og jeg norsk. Da vi har to hoder og ditto ben og armer klarer vi oss bra når vi er enige eller gjør en avtale.
Gunnar Bull og Bunnar Gull har vel også de samme problemer.

Skal vi se hvem som er best på miklagaard, så slipper du /dere å reise for langt.
Som det i noen tilfeller er gangsynet så kort at vedkommede ikke ser forskjell på sportsprestasjoner og hjernekapasitet.
C sin hjerne får jobbe...f tar det som trim og begge blir glade, for denne Bull, Gull,Tull typen er nok ei peanøtt ;)

Bunnar Gull

over 20 år siden

Bunnar Gull

heh?

jeg har dessverre ingen PHD, eller psykologistudie bak meg, så jeg fatter ikke hva du skriver.... kan du norsk? selv om halvparten kan dansk?

:

c...+f....

over 20 år siden

c...+f....

Bruker diktafon og sekretær - ingen av delene er dansk eller norsk. kjære BH/GB, er du nå fornøyd med rettskrivinga?

Vi tok oss tid til å se over hva vi skrev for en gangs skyld

KOS!

c..,,+f....

over 20 år siden

c..,,+f....

ehh danske eller norske....

Bunnar Gull

over 20 år siden

Bunnar Gull

Du er virkelig et forvirret menneske som bekrefter det jeg har hørt at 50% av psykologistudenter har psykiske lidelser.... din må være trang til å skrive uforståelig norsk...

hva vil du frem til egentlig?

tal

over 20 år siden

tal

Kjære Gud i himmelen, la ikke denne tråden få fortsette. Den har overhode ingen mening, og handler ikke om golf. Amen

c....

over 20 år siden

c....

Hvem har sagt at jeg er psykologistudent.
Herregud-ferdig utdannet for mange år siden.Halvt pensjonert og ivrig golfspiller.
Tviler ikke på at hverken studentene eller andre på forumet har 50% lidelser. Kall dem gjerne psykiske for meg.
Mulig jeg har hatt deg som pasient....noe virker kjent. Ble du ikke bra eller bløffet du da også?

freud

over 20 år siden

freud

den psykologiske angst udspiller sig mellem jeg`et og ideal - jeg`et, hvorpå kastraktionsangsten pars pro toto kan hæftes.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her