Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

101 golftips

TN

over 20 år siden

TN

Noen osm har erfaring med 101 golftips som kom på DVD nettopp?
Det er denne til Thomas Nielsen,

Persen

over 20 år siden

Persen

hørte fra en kompis at den var rimelig dårlig. har ike sett selv

Amatøren

over 20 år siden

Amatøren

Et godt råd.
IKKE les golftips, la heller din pro hjelpe deg

TN

over 20 år siden

TN

Lese eller se?

Spelar

over 20 år siden

Spelar

Det er veldig bra at noen gjør dette på norsk, iallefall at det er et produkt fra Norge. La oss håpe at det blir mer av dette. Det gjør at Norge blir satt på golfkartet.
Vi får håpe at produksjonen og handlingen blir bedre fremover.

TajMahal

over 20 år siden

TajMahal

Denne er hvertfall ikke mye bra.
Dårlig lyd,ingen teksting på engelsk,svensk,dansk osv tale,klipping der man får med ablegøyer og vitsing på slutten.
Minner litt om en valgfagoppgave fra 9.klasse.
Sorry.

Niels

over 20 år siden

Niels

Enig med Spelar. Bra at slikt produseres i Norge - men jeg håper da inderlig at ikke denne DVD'en setter Norge på golfkartet.

Peder

over 20 år siden

Peder

Negative mennesker her inne da. Ikke noe nytt det. Fortell mer - hva er så dårlig? Burde vi ikke kjøpe den alle sammen for å støtte norsk golf?

Jarle

over 20 år siden

Jarle

Jeg hadde noen timer fra Thomas Nielsen på ballerud for noen år siden.
For min del kommer jeg aldri til å kjøpe den dvd, thomas er flink å spille golf men helt elendig å undervise.

Fore

over 20 år siden

Fore

Jeg har også hatt flere timer med Thomas og dette hjalp meg veldig mye. Ergo blir vel dette relativt individuelt.

Fæn

over 20 år siden

Fæn

Thomas er en knallbra pro - ingen tvil om det! Han har gjennom diverse pro-timer hjulpet meg å bli kvitt både slice og andre ulumskheter. Dessuten er det vel kanskje ike person vi skal diskutere her, snarere produkt.
Ser at noen stiller spørsmål ved kvaliteten på dvden hans. Er forsåvidt enig i at det ikke holder mål rent teknisk. innholdet er derimot veldig bra. og Spelar har et veldig godt poeng i at det faktisk er den første "norske" dvden. Vi får vente på flere, og håpe på det beste

FEIL at dette er den første!

over 20 år siden

FEIL at dette er den første!

Johan Tanum utga flere instruksjonsvideoer for noen år siden.
JA, det var på video og ikke DVD, men allikevel!

Marius Gebhardt

over 20 år siden

Marius Gebhardt

Masse gode tips, og noen ikke fult så gode tips, noen få innslag er av dårlig kvalitet, men ikke betydningsfullt, redigering og kommentarer kunne vært litt per proft, men det er jo bare en smakssak. Det er ganske mange tips, og det som er vert å merke seg er at man ikke prøver å følge alle sammen, for noen kan være litt motsigende, og kan virke mot hverandre, ellers syntes jeg det er fint at der er så mange profilerte spillere som er med og gir sine personlige tips. Også bredden på alle tipsende, det er om Putting, nærspill, jernspill, driving, og også en del strategi og psykologi, det syntes jeg er bra.

nosa

over 20 år siden

nosa

dvd`en kan ikke skade. Er det noe du ikke syntes holder mål eller ikke er enig i er det bare å glemme den snutten

du vil nok finne et og annet du lærer av, og betyr ikke de kronene så veldig mye,kan du bedre bruke dem på dvd`som på andre og maybe ufornuftigere ting.

som: cola, chips, winerbrød, eller ei lekemus til bestefar.

Thadd

over 20 år siden

Thadd

Hadde vært topp hvis det kunne blitt laget en side med Tips+videoanalyser.Vet at Nielsen har noen videoer på salmmergolf.com men synes at det burde vært mer dekkende for hele golspillet. Det er ikke alle nybegynnere som gidder å bruke 3oo riksdaler på en bok/video lissom... litt må man kunne bidrea med uten å matte ta deg betalt for det. Tro dette vil kunne øke interesen i golf Norge. Til og med nivået, spør du meg.

perry

over 20 år siden

perry

golf.se har noen fine instruksjonsvideoer som er gratis.

Nulligan

over 20 år siden

Nulligan

http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/golf/article1205806.ece
en halvkritisk anmeldelse av 101 golftips. den er meget dekkende. jeg kunne ikke vært mer enig med golf.no her.
det er bra at noen tar initativ, men trist at kvaliteten ikke er topp.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her