Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

klær.

jakup

over 20 år siden

jakup

javel.. har bare et lite spørsmål?

Hva kler golfern seg med for tidene da..
hva er in?

erik

over 20 år siden

erik

I Alicante har vi på oss t-shirt... 16 C og vindstille.... I morgen er det tee off på Real de Faula .......

Feliz Navidad!

Vips

over 20 år siden

Vips

Her er det tykk vinterjakke, en varm lue og høye sko.

Golfsvingen vedlikeholdes ved å måke på den j...... snøen/sørpa alt etter som...

Halsen varmes forøvrig med en god konjakk etter at snøen har blitt flyttet på.

Mia

over 20 år siden

Mia

Til Erik: Hvordan var Real de Faula? Den ser veldig fin ut!

erik

over 20 år siden

erik

Har spilt den 3 ganger nå under perfekte forhold. Banens beliggenhet gjør jo at vinden vil spille en vesentlig faktor, men jeg har altså kun spilt den under perfekte forhold.

Samtlige greener er ondulerte så her må man treffe på riktig side av flagget. Ligger du på feil side forsvinner ballen 2-4 meter forbi flagget. Greenene er forøvrig i perfekt stand og ballen ruller og ruller og ruller...

På samtlige hull er det dype greenbunkere som vokter greenen. Jeg har skjelden vært så ofte i bunkere.... Mange av bunkerene er over 20 meter brede og lange, så bunkerslag må man beherske.... Bunkerene har ødelagt scoren min på samtlige runder.

Ingen av hullene er spesielt lange, men unntak av et par 3 hull (nr 7) som spiller opp mot 200 meter over vann fra gul tee.

Banen er lett å gå, og forholdsvis rask å spille. Har spilt alle runder på under 4 timer.

-erik-

Innmari serriøs

over 20 år siden

Innmari serriøs

Hei Erik,

jammen godt å se at noen koser seg i varmen mens vi andre jobber i kulda... ;)

du bør registrere nicket ditt, for det er en lunatic som går under samme navn som herjer forumet med misjoneringspropaganda....... bare nevner det...

kos deg videre med golf i Spania....

sukk... ikke misunnelig i det hele tatt..

Mia

over 20 år siden

Mia

Takk for banebeskrivelse, Erik. Høres supert ut!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her