Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

beklager

children of the corn

over 20 år siden

children of the corn

Webmaster avsluttet debatten med god grunn. I de fleste idretter er det en sammenheng mellom IQ og prestasjon.

Det var tåpelig av meg å være ufin mot Bunnar Gull - beklager virkelig.

På golfbanen og på "pro - terasser" diskuteres ofte hcp, noe som jo er kjekt.

Syntes derfor at det ikke gjorde noe legge ut en 20 år gammel test på forumet, det kan jo også være litt gøy, til avvekslig men det gikk litt for langt.

Folker nok mer sårbare når det gjelder hjernkapasitet enn hcp. Desverre. Golfmennesker flest er OK uansett IQ -heldigvis :)

Jugenissen

over 20 år siden

Jugenissen

Og derfor fortsetter du heller her i en ny debatt?

Du verden så oppriktig intelligent du virker COTC!!!!

Bunnar Gull

over 20 år siden

Bunnar Gull

lol

children of the corn

over 20 år siden

children of the corn

Le litt mer, det forlenger livet....?...og ......

avkom

over 20 år siden

avkom

se det, bunnar gull + lar ikke temaet ligge..såret?

Mensa

over 20 år siden

Mensa

Jeg mistenker Children of the corn for å ha samme IQ som hcp.
Antagelig rundt 36

children of the corn

over 20 år siden

children of the corn

hei Mensa!

det er godt du bare mistenker.....Min IQ er som tidligere nevnt.

om din, er høyden i tommer minus 20---er du sikkert lykkelig uvitende

fortsatt god jul !

Albert Einstein

over 20 år siden

Albert Einstein

Det er kun to typer mennesker som fremhever sin egen intelligens på måten Children of the blablabla gjør her.
1. Psykopater som ønsker respekt for sitt intellekt
2. Fjortiser som trenger oppmerksomhet, og tror folk blir imponert av slike utspill. Jeg henger meg på Bunnar Gull og de andre her inne....

dolly

over 20 år siden

dolly

Kanskje alle er en gjeng med fjortiser, det er jo fullt mulig det.

Gunnar Bull

over 20 år siden

Gunnar Bull

Tenkte bare å si at jeg støtter min navnebror Bunnar Gull m.fl. Å skryte av sin egen intelligens er ikke å anse som noen god søknad til noe som helst her i livet.

For øvrig finnes det ganske mange forskjellige intelligenstester. Så vidt jeg vet har en av de en maks-score på 160 og gjennomsnittet skal visstnok ligge på ca 100. Flere andre opererer med maks-score på opp mot 200, og gjennomsnittet på 100 blir litt vanskelig å beregne.

Snakker vi da om gjennomsnitt uansett alder? Uansett utdannelse? Blir litt flytende dette. Dessuten finnes det mange former for intelligens. Sosial intelligens blir jo mer og mer verdsatt, og "mensa-liknende" tester sier jo ingen ting om dette.

Fra alvor til spøk.

For moro skyld lagde jeg akkurat nå en iq-test til meg selv. Scoret 100% gitt! Beregnet min egen intelligens til 160. Kunne gitt meg 200, men synes vel det låter litt for utrolig.

Min sosiale intelligens? Tja, jeg har jo en del venner fortsatt. I fjor mistet jeg en men fikk to-tre nye. Og de nye er mye morsommere enn den ene vennen jeg mistet.

Skal vi se...? Nå har vi jo ikke noen offisiell skala for sosial iq. Flott, da kan jeg lage min egen...

OK. Svaret er: Min sosiale iq er temmelig nøyaktig 620000. Det var et høyt og fint tall, og trolig godt over gjennomsnittet som inkluderer alle over ett år.

Er ikke jeg flink?

Gunnar Bull

over 20 år siden

Gunnar Bull

Og for ordens skyld: I og med at jeg er så drita skarp og samtidig sosial, så ønsker jeg fra nå av kun å omgås de som kan matche mitt nivå!!!

Fortsatt god jul og godt nyttår til alle som måtte føle seg truffet :-)

PS: Mitt hcp er for tiden på 9,5. Det kunne selvfølgelig vært på 0 eller bedre, hvis jeg bare hadde trent litt mer.

children of the corn

over 20 år siden

children of the corn

dette var gøy. Gud så mange som er opptatt av IQ.
koser meg hver gang jeg får så mange snåle svar. Julegaver nok for meg.
skal vi begynne på nytt?

koz og klemz

freud

over 20 år siden

freud

"menneskenes uudviklede forhold til naturen betinger deres uudviklede forhold til hindanden"

årskortnr. 86205?

plasser riktig tall.

me and c

KOZZ og KLEMMZZZ

over 20 år siden

KOZZ og KLEMMZZZ

En liten kozz til kanskje? :)

freud

over 20 år siden

freud

barklaget regrederer delvis fra "dødt" vev, men bevarer sin rolle som golfer av energien fra den ydre pirring.
en udviklingsteori, som for noen af golferne

f

over 20 år siden

f

ikke er fjern

freddy

over 20 år siden

freddy

nei - det er verre med ein stein.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her