Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golfsimulator

kenny

over 20 år siden

kenny

Etter min første sesong men golf, har jeg nå flyttet innendørs. det jeg lurer på hvor realistisk lengden i simulator er. Noen ganger føler jeg at lengden er for kort og noen ganger føler jeg at det vises for lang lengde. I går slo jeg 175 m 6'er jernet. Det er langt for meg!

pap

over 20 år siden

pap

Sist jeg spilte på simulator (ca to år siden) kunne jeg nesten slå alle køllene "hvor langt jeg ville". Det er enorm forskjell om kan slår ballen høyt eller lavt inn i simulatoren, trolig mye mer enn ute på banen. Kan hende teknologien har kommet lenger de siste årene, og min erfaring er kanskje irrelevant.

H

over 20 år siden

H

Min erfaring er at Driver får samme lengde på sim som ute mens alle jern går lengre inne. 110 m med sand wedge hadde vært greit ute men ikke realistisk dessverre.

Enig med H

over 20 år siden

Enig med H

Er delvis enig med H her. Har spilt endel på simulator i det siste, og min erfaring er at det faktisk varierer noe fra simulator til simulator. Drivene er som regel realistiske. Synes faktisk også nærspillet fungerer bedre enn forventet på de simulatorene jeg har spilt (innesvingen, er vel fullswing).

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her