Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Baner Aberdeen

Ooops

over 20 år siden

Ooops

Jeg trenger noen banetips i Aberdeen-området, skal dit i slutten av mars. Det beste er om banen ligger en kort avstikker fra A90 (sør for Aberdeen). Noen som har spilt på bra baner i dette området ?

Lake Placid

over 20 år siden

Lake Placid

Jeg har spilt mange av banene i det området og hvis du skal sørover så må du spille Montrose og Carnoustie (jeg har ikke spilt sistnevnte). På vei sørover har du en artig sak i Stonehaven. Klippebane, med noen spektakulære hull - men jeg mener par er kun 64 eller 65. I selve Aberdeen syntes jeg Royal Aberdeen og Murcar er verdt besøket - de er naboer. Like ved flyplassen har du en fet bane - Newmachar - de har to baner - hold deg til Hawkshill Course (parkbane)! Kan ikke unngå å nevne Cruden Bay - som er min favoritt (sammen med Montrose) - men den ligger nord for Aberdeen. Fantastisk bane!! Porthleten er den første banen du kommer til sør på A90 - hvis jeg ikke husker helt feil - så er det en nyere bane - hyggelig! Si i fra når du har tenkt deg nord for Aberdeen - der er det mye snadder......

pekka

over 20 år siden

pekka

Der er kaskje litt langt fra Aberdeen ,men jeg bifaller LP Montrose Medal er en fin bane Carnoustie spilte vi i høst uka før Dunhill Links den var bare helt fantastisk, fore greener like raske og bra som en god norsk green. Burnside og Buddon på Carnoustie er også ok

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her