Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

verdensranking!

Pro-V1*

over 20 år siden

Pro-V1*

er det noen som kan legge inn en link til verdensrankingen??
morro å se hvordan utviklingen til HB blir:)

Snoop

over 20 år siden

Snoop

www.owgr.com

Watcher

over 20 år siden

Watcher

I øyeblikket ligger

Morten Hagen på 601.plass
Jan Are Larsen 647. plass
Lars Brovold 881. plass
Bjørnstad på 902. plass.
Paul Nilbrink på 1089. plass

Birger

over 20 år siden

Birger

du verden som vi hevder oss gitt...... lol

tennis

over 20 år siden

tennis

I hvert fall to norske tennisspillere har bedre ranking en beste norske golfer.... Det er verdt å merke seg.

Dunk

over 20 år siden

Dunk

Det er vel ingen idrett i verden hvor beste norske utøver er så langt ned på listen som i golf....
Fint å se at noen har trua.
Er vi heldige får kanskje "Årets idrettsprestasjon" en topp 300 i løpet av året som kommer.

Amatøren

over 20 år siden

Amatøren

Dunk. Vi får se.
Hva er galt med å ha trua?

b

over 20 år siden

b

Det har jo ingenting å si hvor på rankingen HB er for forhold til skiskyttergutta eller håndballjentene som hadde en noe dårlig runde. Det gjelder kun for de som ensidg er interessert i å kun dyrke enere og ikke sporten.

For oss andre som synes det er så moro å se på og følge med en normann som er ut og spiller er dette god underholdning. Han trenger faktisk ikke være topp 10 til enhver tid heller, bare han er litt ydmyk i forhold til den posisjonen har har og gjør det beste han kan....

Er man intressert i golf så nytter det lite med en 4. plass på langrennssprinten, - eller en dyktig tennisspiller.

Sportsinteressert

over 20 år siden

Sportsinteressert

Jeg interesserer meg for alle typer sport, og utøver flere av dem.
Golf er morro å spille, men skal jeg se på TV kommer golf laaaangt ned på lista.
Golf på TV er like interessant som et sykkelritt. Like greit å se lederballen på de 2-3 siste hullene som å se spurten på sykkelrittet.
Golf mangler totalt intensitet, det er langt og kjedelig. Når i tillegg sendingene fra PGA er fulle av avbrudd pga reklame i USA, så takker jeg for meg og finner noe annet å se på.
Men jeg sjekker selvfølgelig resultatlistene på internett.
Favorittsport på TV er skiskyting, langrennsprint, og friidrett. Jo mer action jo mer fengende.
Golf, tennis, maraton, landeveissykling, 50km ski, seilregattaer osv når bare ikke opp. Beklager.

Swinger

over 20 år siden

Swinger

Sportsinteressert: Helt enig med deg ang. PGA. Har derfor kjøpt en DVD opptaker med Disk. genialt. En 3 timers sending kortes ned til ca 15 minutter.
Helt utrolig at de ikke engang gidder å vise alle 3 i lederballen.

Sendingene fra Europa, Asia og Sørafrika er utrolig mye bedre.

b

over 20 år siden

b

Hver sin lyst, selvfølgelig er det mange andre spennende idretter enn golf, og det er slett ikke altid det er spennende å se golf heller.
Det har svært mye å si om kommentatorene er opplagt og klarer å lege en god reportasje.
En golfsending med intetsigende kommentarer fra visse normenn med en interesse for, men svært lite kunnskap om golf, men med ett enormt kjeftament er ingen ting å se på.
Slå over på dansk med disse to som virkelig kan både golf og golfhistorie både generellt og om de forskjellige spillerene så blir det intressant å se, eller noen ganger en som driver en konkurerende nettside og som begynner å tilpasse seg selv om han prøver å endre ting uten at noen skal merke det, så kan det også til tider være moro å se på, selv om reklamepausene kan være grusomme..

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her