Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Team Norway

lurer..

over 20 år siden

lurer..

Hvor blir det av Team Norway for 2006!?

Skulle ikke det bli offentliggjort før jul!? da er det ikke mange dagene igjen......

perivar

over 20 år siden

perivar

Aalbu må ha mer tid på å finne ut hvordan han skal komme med på laget selv;)

Calle

over 20 år siden

Calle

Litt spedt med kun Henrik og Susann på dette såkalte team Norway. Med all mulig respekt så har vel ingen andre norske spillere gjort seg fortjent gjennom resultater over tid til å få penger og støtteapparat på dette nivået....

Nei, bruk i steden pengene på de lovende juniorene. Det er de som skal ta Norway videre.

Hvis spillere som Rojan, Nilbrink, Hagen eller Tage Johansen blir med så ler jeg meg grønn. Nå er det på tide at det stilles krav til å levere varene eller være svært ung og lovende før du får "puter under armene"..!

x

over 20 år siden

x

Du må gjerne le men Team Norway er ikke dine og mine penger, heller ikke NGF sine. Det er penger som noen med mere enn deg (antakeligvis) og meg i lomma stiller til rådighet for NGF til nettopp Team Norway. Pengene kan ikke brukes til andre formål.

Aha

over 20 år siden

Aha

Her er laget
http://ngf.golf.no/wip4/ngf_golf_no/detail_wide.epl?cat=2605&id=64507

Calle

over 20 år siden

Calle

Greit nok dette uttaket. Stiller et lite spørsmål ved Tage men kanskje dette er det som skal løfte han videre et par hakk.

Fikk tilbake noe respekt for Allbu nå...

observer

over 20 år siden

observer

Det er kanskje ikke så mye å kritisere av uttaket....

jeg synes det er litt overraskende at Tage fortsatt er med og at Thorp er tatt ut allerede nå, i tillegg er han jo også på Utviklingslandslaget....

Alle lagene burde vel være sett i sammenheng og blitt offentlige på likt!

kronberg

over 20 år siden

kronberg

Syns det er bare helt tåpelig at Thorp og Tage er med i første gruppen i team norway. Syns nesten de skall satse på de proffe spillerne som , Nilbrink, Brovold, og Hagen. Kunne jo hatt en egen gruppe for amatører.

vanskelig

over 20 år siden

vanskelig

Ikke lett å sette gruppene.

Hvis noen mener Marius er hakket under team norway standard, er det greit, men samtidig er han hakket over utviklingslandslaget. Så det er ikke lett å avgjøre. Uansett mener jeg Thorp er mye mer å satse på en de nevnte proffene ovenfor.

Eksempler på det samme prinsippet finner vi i uttakene av observasjonstropp kontra landslag, der et grenseland i nivåene gjør det vanskelig å bestemme hvor man skal plassere spillere.
Noen er kanskje for gode for obs.troppen, andre kanskje litt under nivået i landslaget osv.
Poenget mitt er at det ikke er lett å ta ut disse lagene!

Uansett mener jeg Marius er sin plass verdig, men noe mer uforståelig er det at Tage fortsatt er med.
Tiden vil jo bare vise hvem som hører til hvor!

Arthur

over 20 år siden

Arthur

Helt greit med Thorp på laget, han har prestert, er ung og meget lovende. En som ihvertfall må levere varene til neste år er Marianne Skarpnord, nå er hun jo nærmest tatt ut fordi Aalbu ville ha to jenter med i Team Norway.

Snoop

over 20 år siden

Snoop

Her er Tages egne ord.
http://web3.aftenbladet.no/sport/article243880.ece

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her