Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

det sløveste jernet i golfbage

children of the corn

over 20 år siden

children of the corn

E T T F F S S Å N T
E T T F F S S A N ?

Hvilken bokstav skal stå på ? - tegnets plass, og hvorfor?

Raskesk fra nå :)

pap

over 20 år siden

pap

T selvfølgelig. Du gav den jo vekk med å skrive den i to linjer.

Grunnen til at det er T kan en annen få avsløre.. hehe

zalo

over 20 år siden

zalo

p for pitching wedge

King Ben

over 20 år siden

King Ben

E for equaliser

gultee

over 20 år siden

gultee

T for tjue

TigerFan!

over 20 år siden

TigerFan!

argh!

Det er jo bare initialene for alle tall fra en til ti, men jeg skjønner ikke hvorfor han skrev A istedet for Å i rekke to... Skrivefeil?!

TigerFan!

over 20 år siden

TigerFan!

så da skal det jo stå en T der da...

gultee

over 20 år siden

gultee

2. rekke:

11-12-13-14---------20 !

children of the corn

over 20 år siden

children of the corn

se det, en 20 år gammel test som tester om du har minst 100 i IQ

gratulerer gultee! :)

gultee

over 20 år siden

gultee

takk, men er mer bekymret for en del andre her.......

Daniel

over 20 år siden

Daniel

Jeg kan forsikre deg om att dette "testet" ikke på noen måte kan bli brukt på noen som helst måte for å gi en indikasjon på ens IQ...

Men hvis en klarer testet viser en dog att det er høyere sannsynlighet for att en akkurat der og da hade en bedre kreativitet enn de som ikke kom på det med en gang...

children of the corn

over 20 år siden

children of the corn

siden det er 20 år siden jeg selv kom over denne testen, er jeg ikke helt sikker på hvem som hadde utarbeidet den.

jeg ser likevel ikke bort fra at det kan stemme at en nokså sikkert har en IQ på over 100 for å klare den

selv har jeg 132 og husker jeg brukte litt tid på den. fikk den ikke til før jeg begynte å telle bokstavene og da løste det seg jo :)

Bunnar Gull

over 20 år siden

Bunnar Gull

og der gikk vi tomme for lengdeskryt, så nå er det IQ målinger som skal skrytes av.
Dersom du hadde hatt 132 i IQ, så hadde du vært lur nok til å ikke publisere det på et forum fullt av gribber..... lol...

children of the corn

over 20 år siden

children of the corn

bunnar gull - hvorfor tror du det er skryt, og er det så mye å skryte av syntes du?

testen tok jeg bare for gøy, det var min psykologkjæreste som ville teste meg

SKRYT - JEG SLO VEDKOMMEDE MED 9 POENG

C..............

over 20 år siden

C..............

Og en annen ting - hvorfor skulle jeg bry meg om det ktyr av gribber få forumet.
tror ikke det er så mange som er mer smålige en deg her :)))

children of the corny

over 20 år siden

children of the corny

er det komma feil her?????

Freud

over 20 år siden

Freud

regressionen kendes fra den biologiske udvikling i praksis f. eks. fra en golfabeart, der har regrederet fra at have skarpe negle til igen at få kløer på nogle fingre.
eksperimentelt har det vist at salamandre vender tilbage til en tidliger reproduktionsmetode, når de bringes "tilbage" til vandhinderet.

f + c

Mensa

over 20 år siden

Mensa

Jeg har IQ på 150. Noen høyere?

peer

over 20 år siden

peer

ja

Bunnar Gull

over 20 år siden

Bunnar Gull

Jeg tror det er skryt fordi du uoppfordret publiserer det her inne. Det er nemlig ikke spesiellt intelligent gjort....

Gjennomsnitts IQ uansett land og testmetode er 100, fordi 100 er det balanserte resultatet av testene.

Men, hvorvidt du bryr deg om gribbene og skrivefeil, det blåser forsåvidt jeg i. Jeg bare konstanterer at du er en skrytepave.. god jul..

c..........

over 20 år siden

c..........

Fott at du er i stand til å konstantere tull, Bunnar Gull.

At du i tillegg er så oppvakt at du har fått med deg at gjennomsnitts IQ er 100 er jo fantastisk.

Syntes du burde få sjekket tykkelsen på hjernebarken, så du får ei god jul i stedet for å regressere tilbake til zero.

sjansene for det er større når det er snakk om undermålere.

Happy skvett

c + f

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her