Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golf i Tenerife

Gunnar

over 21 år siden

Gunnar

Er det noen her på Scangolf som har spilt på noen av banene i Tenerife ?

Etter litt research frister Amarilla Golf mest, men er åpen på feedback på de andre også (fortrinnsvis i sør).

Kanskje en runde eller to på "pitch & put-banen" Los Palos ligger også i kortene, noen som vet om man behøver å forhåndsbooke på denne ?

Bård

over 21 år siden

Bård

Var der i november i fjor. Amarilla skuffet ved å være i dårlig "shick", men det er kanskje nye eiere nå? Vil i stedet anbefale Las Americas og Adeje. Golf del Sur er også bra ,men pass på å spille Nord og Sør sløyfen der (Links ikke så bra).
God tur!

Kjetil B

over 21 år siden

Kjetil B

Er nettopp kommet hjem fra Tenerife og spilte 3 runder på Las Americas.
Banen var i meget god stand og anbefales!

Duffy D

over 21 år siden

Duffy D

Jeg spilte Amarilla for et par år siden, var også litt skuffet på grunn av stedvis dårlig stand. Dessuten var det en ganske trang bane med bebyggelse helt inntil noen av fairwayene. Ganske nifst, spesielt hvis det blåste mye. Har hørt mest positivt om Las Americas.

Uansett - ha en fin ferie!

MD

over 21 år siden

MD

Spilte Las Americas 4-5 ganger i november i fjor. Relativt lett bane, en del fine hull, men litt dårlig vedlikeholdt. Tror ikke greenene ble klippet mer enn 1 gang på de 2 uken jeg var der. Likevel absolutt verdt å spille. Bestill starttid lang tid i forveien, eller sats på at noen andre avbestiller. I fjor anbefalte de å bestille starttid 2 måneder i forveien, men jeg fikk likevel spille uten starttid fordi det var mange som ikke møtte frem til avtalte tider.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her