Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Billige golfturer i februar?

Peter

over 19 år siden

Peter

Er det noen som vet om noen billige golfturer til portugal/spania/tunisia i midten av februar? Har sett meg litt rundt på nettet, men synes det er litt for dyrt... Noen tips??

children of the corn

over 19 år siden

children of the corn

Tunisia er helt topp. Ikke så veldig lang flytur og vips så er du nesten på en annen klode

704

over 19 år siden

704

Når det er sagt så er jeg enig i det children... sier. Ta en billigtur ned dit med fly. Det er utrolig billig å være der, og det ligger flere bra golfbaner langs veien som går fra Tunis og sydover forbi Sousse og Monastir.

Ellers er det jo helt topp å fly til Algarve og spille en del av de banene som ligger der. Jeg tok en uspesifisert chartertur ned dit med en kamerat. Vi leide oss en bil og kjørte rundt og spilte flere meget bra baner. Kan anbefales.

704

over 19 år siden

704

Nei, nå slettet Jarle kommentaren min om at du faktisk er på en annen planet i Tunisia, nemlig Tatooine. Den syns jo jeg var litt morsom da, og i tillegg kan man jo besøke området der Star Wars ble spilt inn hvis man drar ned dit for å spille golf. Det ligger litt sør i landet og kan være en fin avveksling hvis shanken blir for ille.

For øvrig ville jeg satt en knapp eller to på enten Tunisia eller Portugal fremfor Spania hvis du vil spare litt penger. Mulig du kan få en litt billigere flybillett til Spania, men det tar du fort inn igjen på levekostnader og greenfee. I alle fall i Tunisia.

Webmaster

over 19 år siden

Webmaster

Se det! Det var et litt mer forklarende innlegg...
(Ikke alle er Star Wars-fan...) ;-)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her