Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Bjørnstad velger Taylor Made

HIO

over 20 år siden

HIO

Så det på nyhetene, Bjørnstad blir sponset av Talor Made... :-)

Samme merke som jeg har, nå skal jeg bli like god som han :-)

Maverick

over 20 år siden

Maverick

Nei og nei. Tenk hva den mannen kunne ha utrettet med Ben Hogan. Jeg burde faktisk bli bedre enn ham.

tal

over 20 år siden

tal

Dere tar begge feil!! Merke på køllene har ingenting å si for hvor god man blir å spill golf!! Det som skiller de beste fra oss andre er ikke køllene, men hvor god man er til å jukse uten å bli tatt!! :)

Maverick

over 20 år siden

Maverick

Må bli bedre til å jukse...

HIO

over 20 år siden

HIO

Det er idioti å si at køllene ikke har noe å si.... Prøv å spill en sesong med mine gamle Orbiter køller, og jeg er sikker på at du merker forskjell

tal

over 20 år siden

tal

HIO - "Samme merke som jeg har, nå skal jeg bli like god som han :-)"

Dette tok jeg som en spøk! Du mente det kanskje alvorlig!?

Selvfølgelig har køllene noe å si, men hva Henrik spiller på, har INGENTING å si for deg!!! At køllene passer for han, vil ikke si at de passer for deg...

Mitt innlegg var ironisk, tull, en spøk... Beklager viss du ikke forstod det!! :-).

Maverick: Ja, jukse!! Jeg får ikke til å spille slik som de store gutta gjør. Nekter selvfølgelig å tro at dette har med mine/deres ferdigheter og gjøre. Da er det selvfølgelig nærliggende å tro at de bare er mye bedre enn meg å jukse... :-)

Fetisov

over 20 år siden

Fetisov

Pass på, utstyrsbytte har voldet mang en golfer problemer før. For ikke lenge siden var dette et tema på Golf Channel hvor de anbefalte de ferske spillerene som fikk tilbud om fete kontrakter til å ha litt is i magen for å ikke innføre mer usikkerhet enn nødvendig i en kritisk fase av karrieren.

Men nå spiller han vel allerede TM så han kan sikkert beholde de gamle køllene om han ønsker.

Jadda

over 20 år siden

Jadda

Mange av Taylor Made sine tourspillere spiller med gamle rac MB jern. (bl.a. Bjørnstad og Goosen). De nye TP'ene har ikke slått an i det hele tatt.
Samme gjelder Ben Hogan, bl.a. Jim Furyk spiller med gamle Apex Plus designet i 1998. Mizuno har heller ikke klart å dra så mange av tour-spillerne sine bort fra gamle MP-33, til tross for introduksjon av MP-37, MP-30, MP-32 og MP-60.
Moralen er: New clubs stinks, stick to the old ones.

roger taylor

over 20 år siden

roger taylor

Made by me

Pippi

over 20 år siden

Pippi

H. B har vel brukt T. M så lenge jeg vet. Broren jobber jo for dem så det kan jo ha noe med saken å gjøre. Han hadde forresten en Titleist lue på seg under de siste rundene av kvaliken så jeg tenkte kanskje det var de nye jerna?

H

over 20 år siden

H

Han spilte vel med Titleist inntil for et par sesonger siden, men hva betyr vel utstyret. Det er svingen og psyken som gjør han god.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her