Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

hockeysveis/seilbåt og golf

Mac Gyver

over 20 år siden

Mac Gyver

Ja jeg har bevart både hockeysveisen,seilbåten og 80 - tallsnobberiet.

Golfkøllene er lite brukt, mest fordi jeg liker best å sitte på pro - shop verandaen.

Der hører jeg om rikdom og status som er en årsak til golfgleden.

En gang i blant har jeg forsøkt å prate om noe annet...STILLHET.

Tenker ikke lenger enn på status, årsak - virkning (golf) nå i 2005.

Andreas Borckman Lind - er du og dine like allestedsnærværende :)

Mac Gyver

over 20 år siden

Mac Gyver

se det - virket til og med på debattforum.

en først 13 - åring som plutslig ble 23 år og drAiver 250meter engasjerte over 100 debattanter.

Neste gang jeg småprater om vær og vind skal jeg huske å tilføye at jeg håper vinden holder seg så jeg får rev i seila så jeg rekker x-golfbane neste morgen.

nå nærmer det seg jul så hvis jeg skulle falle for fristelsen til å prate om julemat, skal jeg si at grisehodet skal få en golfball i stedet for et eple i kjeften i år.

Olle

over 20 år siden

Olle

Mac Gyver - tror du er lider av å ha vokst opp i et land hvor Janteloven råder.

La de som ønsker å sitte på terassen gjøre det, og bry deg mer med deg selv.

Mac Gyver

over 20 år siden

Mac Gyver

Olle, du har vel rett, men det kunne vært hyggelig å site på terassen uten kun å høre om golf hele tida.

Dama blir så lei av at vi ikke kan kose oss litt med annet snakk innimellom.

Vi er jo der alle av samme grunn, men jeg tror noen av damene våre blir litt lei i lengda, og ikke gidder å være med å spille, for det blir for ensporet, og lite hygge etter at runden er overstått.

Blir for mye mannesnakk sier hun, selv om det hender at hun finner likesinnede en sjelden gang (på terassen)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her