Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golfbaner Costa del Sol

skiboy

over 20 år siden

skiboy

Hvilken av diise banene anbefaler dere?
La Quinta eller Los Naranjos

b

over 20 år siden

b

Har spillt La Quinta. Fin bane som kan anbefales, har ikke spilt Los Naranjos så kan ikke sammenligne her

Gunnar Bull

over 20 år siden

Gunnar Bull

Jeg spilte begge banene for et par sesonger siden. Hvis jeg ikke husker feil, så er La Quinta den som ligger oppi åsen ovenfor Los Naranjos..?

I så fall er begge banene helt greie, sånn litt øvre middelklasse men ikke mer enn det. Begge banene hadde gode forhold, personlig likte jeg best Los Naranjos fordi den var triveligere og - etter min mening - bedre designet.

La Quinta var tidvis litt for godt bebygd med boliger rundt fairwayene, og hadde noen litt rare hull.

Ellers er som sagt begge banene forholdsvis fine.

Jauda...

over 20 år siden

Jauda...

Har spilt Los Naranjos som kan anbefales. Ellers vil jeg anbefale Atalaya Old Course som jeg likte veldig godt da jeg var på costa del sol i sommer. Greenene kunne vært bedre, men banen er veldig fint utformet, og det er lite bebyggelse rundt banen. Greenfee er også blant de bedre.

Mulig jeg kjørte forbi La Quinta, er det den banen som ligger litt høyt og er ganske kupert til tider, med markante høydeforskjeller?

jepp

over 20 år siden

jepp

Begge banene er veldig kule å spille og kan anbefales. Dra ned og spill san roque også.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her