Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Caps inne?

Leif

over 20 år siden

Leif

Caps er bra mot sola på varme sommerdager. Men hvorfor i alle dager har så mange caps på innendørssenter?

Ture Senior

over 20 år siden

Ture Senior

Av samme grunn som ute. Skygge for uønsket lys, holde håret på pass osv.

children of the corn

over 20 år siden

children of the corn

Eller skjerme folk for synet av en skallet isse....eller holde hentesveisen og for de bedrestilte parykken på plass, i tilfelle en ubehagelig vifte skulle stå på full guffe

spør Vidar kleppe

Veronica

over 20 år siden

Veronica

Leif: hørt om mote/stil? Burde da ikke være vanskelig å skjønne.

Krutt

over 20 år siden

Krutt

Noen bruker det nok også for å briefe med at de har vært i Skottland og spilt Old Course.

Enig!

over 20 år siden

Enig!

Folk burde ta av seg lua inne, som i gamle dager! Da kjørte man stil da!

Jeg syntes det er noe komisk når folk vasser inne på kjøpesentere i desember med Titleist-cap på skallen. Noe som ikke rimer...

Loddvart

over 20 år siden

Loddvart

Jo det som skjer er at unge mennesker ser på MTV og får det da for seg at det er steintøft å bruke caps. Dem ser superstjerner som rapper inne, og jaggu har dem ikke caps på der også. Ergo dem prøver å være som heltene sine og tar på seg capsen sin selv om de er inne. Dette sprer seg så som varme pølser fra Leiv Vidar og andre ungdommer synes disse med caps er kule som tør å bruke caps inne selv om det hverken er sol der eller om de har hår å passe på. Det finnes til og med ungdommer og voksne som går med lue både inne og ute selv om det er varmt og sommer. Det er jo også noe som kommer fra heltene i samfunnet. De kule som prøver å finne på nye ting for å gjøre seg enda mer kule, og da er det jo selvsagt at svake hjerter for slikt prøver å herme. Vi har nok sett dette skje opp gjennom verdenshistorien mange anger, og det vil nok skje enda flere ganger. Å trosse varme er drittøft! Bare se på Rammstein (dette er en slik kul gruppe som lager musikk) der de spyr ut flammer ut fra munnene sine med heftige flammekastere. Steintøft også dette, men grunnen til at ungdommer ikke gjør dette på bussen eller inne hos mamma og pappa er nok skadene dette vil påføre - pluss at å lage en sånn flammekaster er sikkert dyrere enn ukelønnen gir muligheter for.

Gunder

over 20 år siden

Gunder

Nei nå er det NOK! Jeg slutter med dette forumet! Ett sted går grensen for tabuemner.

*brøle*

Tiger McWould if he could

over 20 år siden

Tiger McWould if he could

ingen spesielle du tenker på vel Krutt?

Krutt

over 20 år siden

Krutt

Nei nei, jeg snakker selvsagt helt generelt.

For å si det sånn

over 20 år siden

For å si det sånn

Det er noen mennesker her i verden, meg selv inkludert, som har litt hår på skallen. Når du har det, kan det se dumt å bare gå som håret ligger. Det er ikke alltid man gidder å gjøre noe med det heller, og da er en caps greit. Det er noe som heter å se bra ut vettu.
Loddvart sier "Bare se på Rammstein (dette er en slik kul gruppe som lager musikk"

ER det mulig å høres mer bestefar ut enn du gjør

Loddvart

over 20 år siden

Loddvart

Mobber du taleformen min? Skjønte du ikke at Loddvart bare var et teit navn jeg fant på, og at innlegget er like teit som hovedinnlegget?

Quackky

over 20 år siden

Quackky

Er det noen her som får mentale problemer dersom det står en nisse på nabomatta og slår med caps ?
Jammen mye rart man skal diskutere ?
Mulig noen er misunnelig på at andre har kjøpt seg caps på Old Course....

den kristne

over 20 år siden

den kristne

hodeplagg er viktig for å alltid huske at det er noe over oss..

Els

over 20 år siden

Els

Nei, nei gutt
dette må ta slutt

Ikke trampe inn i stuen
uten å ta av deg luen

...

tal

over 20 år siden

tal

Caps er en del av stilen til enkelte, kult det vel!!!

Skal dere forsette denne diskusjonen, kan dere bytte ut caps med solbriller.

Solbriller når man er inne ser passe teit ut!!
(noe har kanskje styrke i dem, greit. men reste, f... ta!)

Krutt

over 20 år siden

Krutt

"Skal dere forsette denne diskusjonen, kan dere bytte ut caps med solbriller."

Det var lite som tydet på det, ettersom den er tre dager gammel.

WHAT???

over 20 år siden

WHAT???

Hva skjer a!!! Dette er jo helt idiotisk!!! Man kan gå med det man vil!!! IDIOTER!!! J***** IDIOTER!!!!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her