Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

AlmostGOLF

Espen

over 20 år siden

Espen

http://www.almostgolfball.com

Noen som har prøvd dette produktet? Vurderer å bestille et dusin med slike baller. Skjønner ikke helt hva de er laget av, når de ikke er farlige for vindusruter og biler, men samtidig er veldig slitesterke. Hmm...

children of the corn

over 20 år siden

children of the corn

jeg har knust vinduer og takstein med vanlige golfballer, om den i...... som markedsfører slikt tull- ball vil gi meg navn og nummer skal jeg kjøpe en ball eler to.

nesten

over 20 år siden

nesten

Jeg kjøpte et dusin i fjor høst. To stykker ligger på taket av turnhallen i Drammen. Faktisk veldig bra for trening når det er vanskelig å finne åpen range. Trenger bare en parkeringsplass e.l. Går kortere enn vanlige baller, men gir rimelig realistiske slag (draw, fade) samtidig som det ikke gjør noe om du treffer gamle damer i parken..
Har tenkt litt på å lage en liten bane for spill med AlmostGolf

Gooner

over 20 år siden

Gooner

Jeg har nesten prøvd den.

Espen

over 20 år siden

Espen

nesten: Hvordan kan det ha seg at det ikke gjør noe at man treffer gamle damer samtidig som de er realistiske? Hehe, hvor "harde" kjennes de?

gg

over 20 år siden

gg

Går sikkert helt fint å knuse noen vinduer med de!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her