704
Har en del lavere handicap enn den "kategorien" du beskriver, men kan nå svare likevel. Jeg tipper du, TMcWihc, har spilt banene jeg kommer til å nevne, men tenkte kanskje du bare var ute etter folks meninger :o)
Jeg har det jo, som jeg har nevnt i en annen tråd, omtrent like morsomt uansett hvor jeg spiller, men jeg må innrømme at jeg har hatt litt større glede av baner som Miklagard og Losby etter at jeg kom meg ned på "single-digits" over par. Førstnevnte fordi jeg ikke skjønte hvor bra banen var (design, greener, fairwayer bunkerplasseringer etc.), og den andre på grunn av vanskelighetsgraden ("Amen's corner" + jævlig mye vann i spill).
Hauger er kanskje noe lang for de som slår kort. Det samme kan kanskje sies om Evje, selv om den er flatere og noe lettere å spille (for øvrig også en mye bedre bane etter min mening).
For de som slår langt og skeivt kan jo Kjekstad, Asker og Krokhol være noe frustrerende, da disse til tider er ganske trange, men heller ikke så lange), men da er det jo bare å "klubbe ned" litt...
Ellers mener jeg de fleste 18-hullsbanene passer bra for alle handicapkategorier. Relativt "enkle" baner som jeg ikke syns skaper så mye frustrasjon annet enn tapte poeng er baner som Østmarka, Oppegård, Mjøsen, Randsfjorden, Oslo, Tyrifjord, Bærum, Mørk, + en haug med 9-hullsbaner.