Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Bjørnstad på PGA

Albatrost

over 20 år siden

Albatrost

Hva kan dette føre til ???
Mer fokus og mer TV ??
Flere spillere, bedre baner, større rekruttering ?
Kommer husmødre og bestefedre til å se golf på TV.
Hva om Henrik får et dårlig år og ikke blir vist på TV, misser de fleste cuttene, og raser rett ned igjen ???

Fooore

over 20 år siden

Fooore

Mer fokus i andre kanaler enn Viasat/SportN, sannsynligvis større rekruttering men mulignes ikke så mange nye spillere(folk gir seg når det er vanskelig...).

Jeg håper først og fremst på at flere bedrifter tenker golf ift samarabeid med baner mm. Det kan gi at flere klubber får en "enda" sunnere økonomi!

Jannis

over 20 år siden

Jannis

Jeg har fulgt de fleste PGA turneringene i år og amerikanerne viser bare de 5-6 beste på leaderbord pluss noen verdensnavn. Vi kan med ganske stor sannsynlighet risikere og ikke se Henrik slå et slag hele sesongen.

Synd, kanskje viasat/Sportn burde vurdere egene kameraer som følger Henrik, slik vi gjør med skiproduksjon i VC....

nico

over 20 år siden

nico

det vil føre til at jeg blir sittende mer forran TV i helgene i håp om å se Henrik blant top 10, kona mer irritert, høyere pils budsjett, stort lager av cigarer og XO i tilfelle der er noe å feire, etc, etc,

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her