Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Skryt

Runar Nyrud

over 21 år siden

Runar Nyrud

De fleste er "mest flinke" til å si fra når noe er galt, jeg vil bare få lov til å berømme Scangolf / Jarle:

Glimrende statestikk / community, for meg norges mest nyttige webside, og glimrende å "krydre" det med litt konkurranser på diskusjonsforum.

Jeg har en liten anelse om hvor mye jobb det er å bygge opp en webside, og det du har fått til er meget bra.

Dette var ikke et innlegg for å prøve å vinne neste pris for beste innlegg ;-)

Noe kritikk ble rettet mot ScanGolf når den ble "betaling's side", men jeg mener at siden er verd hver eneste krone. Noen synspunkter fra dere andre ?

Børge Thue

over 21 år siden

Børge Thue

Helt enig! Community-sidene spesielt er veldig bra og at man velger å ta betalt for den tjenesten skulle bare mangle. Der er det nok lagt ned en enorm arbeidsinnsats.

Gunnar

over 21 år siden

Gunnar

Melder meg på Runars kommentarer fullt ut....

Meget bra statistikkdel krydret med et mer og mer levende forum (så får man bare leve med de mest useriøse innleggene)..

Jeg ser at dere i Scangolf står bak designet på en del websider for noen klubber (Kjekstad og Tyrifjord bl.a), og disse er også meget bra sider.

Calle

over 21 år siden

Calle

Henger meg på med skryt til Jarle og teamet!

Veldig nyttig webside som faktisk inspirerer meg til å forbedre spillet mitt. Føring av runder gjennom sesongen er ypperlig og verdsetter at jeg da kan sammenlikne meg med andre. Debattforumet er også veldig aktivt og tildels fornøyelig...

Keep up the good work!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her