Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

NM på Sola GK

Hans Olav Husa

over 21 år siden

Hans Olav Husa

Hei

Det blir spennende og følge NM i disse dager.Værmeldingene lover oss fint vær. Banen er en fryd å spille på , flotte greener og fine farwayer.Banemanskapet har fått banen i meget god stand sånn at Norges beste spillere kan få vist hva de er gode for.
Hvem vinner? Personlig holder jeg en knapp på lokal seier i år Eirik Tage Johansen .Hørte rykter om at han tangerte banerekorden for ett par uker siden(67 tror jeg).Tror og at vår egen Andre Thorsen kommer inn blant topp 10.Holder dette været så blir scoren for å vinne -8 tror jeg.Andre tips?
For de som vil følge med så skal Sola GK holde oss oppdater på sine hjemmesider
Lykke til til alle !!

Husa

Tipzer

over 21 år siden

Tipzer

Tror en av disse vinner:

Eirik Tage Johansen
Erik Wettergreen
Lars Petter Brovold
Joachim Aslaksen
Øystein Engevik

Tror uansett de er å finne blant topp 10.

Hans Erik Johnsen

over 21 år siden

Hans Erik Johnsen

Jeg tror (og håper) Eirik Tage vinner, men tror at Brovold, Nævestad og kanskje de litt "eldre" Andreassen og Nielsen kan gi ham en fight. Har Eirik dagen tror jeg det blir et oppgjør mellom ham og Brovold (men da må sistnevnte også ha dagen...)

I dameklassen tror jeg det blir Bærum mot Drammen (Pedersen/Hilland mot Krogh/Solvang) Vinneren finnes blant disse 4 (så ikke Marianne Skarpnord på listen .....)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her