Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Hvor HB er du?

hekta

over 20 år siden

hekta

Hvor HB er du ?

Hmmm

over 20 år siden

Hmmm

HB? Alltid 96%!

Gogogo

over 20 år siden

Gogogo

Jau!!! Je e 110% je da... Og BETTRE en HB!!!:P Neida, berre tulla. Men han vise at han kan, og at han gjennomfører 110% HVER GANG! (noe ikke endre pleier å gjøre)...:P:P:P

üüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüü

Snappy

over 20 år siden

Snappy

Jeg er så glad for at han kvalla, helt sinnsykt så han sa..

Gleder meg til å se han på pga-touren, og håper at Eirik Tage og Marius T følger i hans fotspor.. Eirik og marius er nok desverre de eneste i Norge som kan klare å levere varene som skal til...

HB's prestasjon vil helt sikkert hjelpe disse to....

Vil takke Aalbu for at han spanderte middag på HB, eller NGF er vel kansje rettere..

spåmann

over 20 år siden

spåmann

Hvordan kan du påstå at Eirik T og Thorp er de eneste som kan følge i hans fotspor. Tage kom på 16. plass i NM, og ifølge mange er jo nivået på norsk golf så dårlig. Thorp er lovende, og that's it. Det er laaaaaaangt igjen for han også, og jeg tror det er rundt 50% sjans for at han skal bli god nok til å leve av det. Virker som at folk glemmer Brovold, som er en av våre største talenter. Morten Hagen har hatt bra fremgang etter comebacket. Vi har også spennede spillere på juniorsiden, og da tenker jeg ikke bare på Bærums store sønn.

hekta

over 20 år siden

hekta

Hmmm er 96 % HB, mine venner sier at jeg ikke skal bry meg om at HB - utstyret ikke holder mer en 68%, da jeg selv er en racer i 69 :)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her