Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Hvordan får jeg SportN kanalen

Bare lurer

over 20 år siden

Bare lurer

Lurte bare på om noen vet hvordan man får inn den nye sportskanalen SportN? Må jeg ha parabol og kort fra Viasat eller Canal Digital?

Sikkert noen som har peil på det her inne siden det sendes golf på den :-)

Fooore

over 20 år siden

Fooore

Tror de fleste kabelselskap leverer SportN/Viasat, men må man via lufta er kan hende parabol det som funker?

Hvis du ser på navnet på

over 20 år siden

Hvis du ser på navnet på

kanalen: Viasat Sport N så burde du ikke lure på om det er Viasat eller Canal Digital.
Det er kun Raymond som lurer så mye

elbow

over 20 år siden

elbow

Dette er den samme kanalen som tidligere het Viasat Sport 1. Jeg trengte ikke engang å gjøre et nytt søk for å få den inn (jeg hadde Viasat sport 1 fra før).

Du får den både gjennom Canal Digital og UPC sine kabelnett. Såvidt jeg vet er den til og med inkludert i grunnpakken til UPC (den var i hvert fall det før). Hos Canal Digital kan du få den som såkalte "Dine favoritter", der du betaler 59 kr i måneden for to ekstra kanaler.

Du kan også få den inn via parabol. Da kan du også skaffe deg Viasat pakkene, noe som er fint hvis du er interessert i Champions League.

Bare lurer

over 20 år siden

Bare lurer

Ok, takk for opplysningene...

Hvis du ser navnet på: Jeg leste bare på golfsiden.com at SportN kanalen sendte golf. Så hvordan du kan si at jeg har lest Viasat SportN er ikke godt for meg å si...

Men uansett nå er ting mye klarere.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her