Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Stygge køller

Hebbe Lille

over 20 år siden

Hebbe Lille

Det er utrolig hva noen av produsentene kan finne på å slenge ut til kundene, men dette er ivhertfall styggeste golfkølla jeg noen gang har sett:
http://www.golfsmith.com/images/tm7425_alt1.jpg
Den minner mest om et utsnitt av et sprengt traktordekk.

snappy

over 20 år siden

snappy

Ser bra ut synest jeg....

Bobla

over 20 år siden

Bobla

Gul ser ut til å bli en motefarge til neste år.
Hos Nike er det vellykket men synest Taylor Made har rotet det fryktelig til.
Men bevares, det er helt sikkert en bra driver, og er nok mange motebevisste som kommer til å stappe den i bagen.
Selv kommer jeg til å satse på Nike til sommeren, den nye SQ-driveren ser best ut i mine øyne tett fulgt av Ping G5.

Snappy

over 20 år siden

Snappy

Spiller med G5 nå, fin den

Tull Ball

over 20 år siden

Tull Ball

Kødder du???. Mener du virkelig at den nye Nike driveren ser bra ut???????????????????????????????????????????????????????????.
Ser ut som nebbet til Donald. Håper virkelig at ingen andere følger etter. Den styggeste driveren så langt i historien sør du meg.

Bobla

over 20 år siden

Bobla

Nei, jeg kødder ikke.

TM r7

over 20 år siden

TM r7

Nike SQ Tour ser fin ut men hvis det er snakk om den andre må jeg si meg enig med Tull Ball

Bobby Peru

over 20 år siden

Bobby Peru

synes TM'en ser fresh ut.

Ingeniør

over 20 år siden

Ingeniør

R7-en har ihvertfall et tåpelig design rent teknisk. Der har designavdelignen tydeligvis hatt mer å si en engineeringsgutta.
Men tviler ikke på at den selger. Finnes vel neppe en mer lettlurt og mindre teknikkforstående kunde enn en golfkjøper.
Størst styrke og best vektfordeling får man med glatte overflater uten hull og skruer.
Cleveland, Ping, Callaway, Nike, Mizuno m.fl har skjønt det, Taylor Made og MacGregor er på ville veier. Ikke rart de ikke "har råd til" mer enn 425 ccm med et slikt utseende.

Donald

over 20 år siden

Donald

Er vel ikke noe poeng å ha størst mulig driver? Om det hjelper å skru på skruene trur jeg ikke, men trur ihvertfall ikke det har noen negativ effekt... Er jo mange på touren som bruker den også!

Bobby Peru

over 20 år siden

Bobby Peru

TM er ikke mer på ville veier enn at de selger i bøtter og spann, ja ;-)

par

over 20 år siden

par

par

taylor made er best

over 20 år siden

taylor made er best

jeg har den gamle R7'en og det er den beste driveren...
den nye R7'en er litt spesiell men sikkert dritbra..
må få prøvd den en gang...

rotteriet

over 20 år siden

rotteriet

Ingeniøren: Jeg skjønner ikke hva du mener. Jeg mener at når det gjelder styrke og holdbarhet er det kun et krav, "det skal være godt nok". Din tilnærming til dette ved at det skal være størst mulig styrke kan jeg ikke forstå.

Sterkt nok, tilgivende, følelse ved balltreff, hvordan er det å lage forskjellige ballbaner etc er spørsmål som er viktig ved design av et køllehode.

Musebolet

over 20 år siden

Musebolet

Selv om driveren får en bulk, er den ikke ødelagt.
Men det er heller ikke morro å slå med en bulka driver.
Ergo så er det best med sterkest mulige vegger og størst mulig margin.
Jeg satser på Calla Fusion, så slipper jeg å tenke mer på det.
Har fra før en 580 med bulk som plutselig ble hel verdiløs.
Enig i at den nye R7'en er stygg. Ser ut som en kråkebolle noen har tråkka på.
Liker rene glatte linjer.

Vips

over 20 år siden

Vips

Screwdriver.......

Dette er bare en gimmick for spillere som ikke gidder å lære seg å drive.

Hva med å bruke 5-7000 kr i protimer istedet? Halvparten på driving og halvpartetn på putting. Tror tom jeg skulle kunne klare å slå rett frem med min Titleist 975J. Og mest sannsynlig hadde også treputtene blitt borte. Det er jeg helt sikkkert ikke alene om

children of the corn

over 20 år siden

children of the corn

Hvorfor denne masinga om utseende/design er det ikke viktigere å ha et sett en er fornøyd med?

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her