Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Hvorfor??

flise

over 20 år siden

flise

Hvorfor må dere være så pessimistiske når det gjelder Bjørnstad? Kan dere ikke glede dere over at han er så godt med som han er, og prøve å være optimistiske. Eller er dere bare misunnelige? Stå på Henrik - håper og tror at du klarer dette..

Pshikko

over 20 år siden

Pshikko

Utrolig hvor mange som får nerver av at Bjørnstad spiller golf.
Mannen er god nok for PGA-tour men ikke dermed sikkert han kvalifiserer seg. Blir rimelig tett, og et par uheldig lie's, eller et enkelt katastrofeslag kan velte hele opplegget.
Håper han får en trygg margin tidlig så han slipper å overgå seg selv for å hente inn tapt terreng på de siste rundene.
Bortsett fra at det er hyggelig om han kvalifiserer seg så driter jeg egentlig i hvordan det går med han. Har nok med min egen hacking

earnie who els

over 20 år siden

earnie who els

morsomt åfølge med på hvordan spillet til H ender opp.Håper vi får en normann på pga tour neste år.Dine golfprestasjoner er det ingen som bryr seg om i denne sammenheng.

Fooore

over 20 år siden

Fooore

Jeg synes det er begrenset med negative personer ift Henrik.

Ift mitt eget spill betyr det ikke mye hvordan han gjør det, jeg er superivrig uansett!

Men ift norsk golf tror jeg det vil bety mye med en mann i det ypperste toppsjikt, så dette betyr i mine øyne myyyyye!

Truls

over 20 år siden

Truls

Klart det er gøy hvis en nordmann spiller på USA-touren! Det er mye mer morro å følge med da! Akkurat som når det norske landslaget i fotball klarer å kvalifisere seg til VM (en sjelden gang inni mellom); da er det mye morsommere å følge med.

Bare se selv, nå når Henrik prøver å kvale inn. Det er veldig mange som følger med. Disse kvalifiseringsrundene hadde hatt nærmest null interesse uten Henrik der.

c

over 20 år siden

c

Det er det at det er noen forståsegpåere som elsker å uttale seg og hater å ta feil, dessuten så er de litt nedfor på grunn av at golfsesongen er slutt. Dersom de dømmer HB nord og ned og det går skitt med ham så kan de i ettertid slå seg på brystet og si HVA SA JEG og nedturen blir ikke så lang. Dersom det går bra med HB så kan de si KJEMPEBRA AT JEG TOK FEIL og så får de en opptur. Dessuten så er TYPISK NOrSK å være litt nedlatende til de som er bedre enn oss selv.

Tiger McWould if he could

over 20 år siden

Tiger McWould if he could

jeg er utrolig enig med deg c.....

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her