Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Nå gjelder det, Henrik.

bdk

over 20 år siden

bdk

Så er dagen endelig kommet. Jeg gleder meg faktisk som en unge til å følge Henrik Bjørnstads kamp for å komme på PGA touren. Selv om vi mest sannsynlig ikke kommer til å få se ett eneste slag. Heldigvis kan det se ut som om enkelte nettaviser satser på live oppdatering. Det er bra for resultathungrige nordmenn som følger spent med. Henrik har forøvrig skiftet statsborgerskap siden sist runde og kommer nå fra Oslo, Norway. Det får vi ta som et godt tegn. Lykke til, Henrik!!!

Ole

over 20 år siden

Ole

Kanskje er jeg litt overtroisk, men jeg tror det ville vært best om han ventet til etter denne konkurransen med å skifte "statsborgerskap". Som svenske ville han glidd igjennom denne kvalifiseringen og spilt på PGA-tour i 2006, som nordmann blir det med sporadiske besøk på Nationwide Tour.

Men .... vi krysser alt vi har og håper at det går bra allikevel.

:-)

Fooore

over 20 år siden

Fooore

Jeg tror&håper det er live scoring både på http://www.pgatour.com/scoring/leaderboard/r
og
http://pgatq.bluegolf.com/play/index.htm?h=pgatq524

Jeg skal ihvertfall ha pc'n oppdatert på disse sidene!

Skulle gjerne hatt det på TV også....

Heia Henrik!

Tiger McWould if he could

over 20 år siden

Tiger McWould if he could

sukk, skulle gjerne sett dette på TV ja......

ingen som sender dette på webcast da?

fat chance

over 20 år siden

fat chance

sjekk nrk 1 21.30

Snoop

over 20 år siden

Snoop

Jeg liker holdninga hans før det begynner...

Tatt fra VG netts intervju av HB:

"- Blir du skremt av disse navnene (de kjente/meritterte navnene som stiller i kvalik)?
- Nei, jeg er på ingen måte skremt av navnene som er med. Det er en grunn til at de er her. Dette er ingen mesterskapsturnering, sier Henrik Bjørnstad. "

Lykke til Henrik!

jonNY jonNY

over 20 år siden

jonNY jonNY

Nrk 1 klokken 21 30 er Viking Lotto......
hva har det med HB og TV å gjøre?

Snoop

over 20 år siden

Snoop

Jeg forsto ikke heller hva "fat chance" mente med den...
Men ved nærmere ettertanke, så var det vel et søkt og sarkastisk uttrykk for hvilke sjanser han levner HB i kvaliken.

bdk

over 20 år siden

bdk

Jeg har faktisk en veldig god følelse for Henrik og hans sjanser i kvalifiseringen. Han virker veldig "sulten" og på hugget. Men lett blir det ikke, og over 6 runder kan jo alt skje. Jeg likte veldig godt at han spilte så jevnt i forrige runde. Det lover godt for fortsettelsen. Håper han starter med en "rolig" runde slik at han plasserer seg sånn rundt 20 plass, og at han deretter ligger rundt 15.-20. plass resten av turneringen. Tror det er lettere å holde fokus ved jevnt spill enn dersom han drar til med et par kanonrunder og havner i ledelsen (eller selvfølgelig leverer et par elendige runder og havner langt nede til å begynne med). Så please Henrik. Gi oss 6 runder uten eagles og dobbelbogies :-)

Nå er det like før................

Tore P.

over 20 år siden

Tore P.

bdk fikk det som han ville i dag, selv med en dobbelbogey. Men for all del, ikke vaer negativ til kanon-runder! HB har vel aldri spilt saa stabilt bra som de siste par maanedene?

bdk

over 20 år siden

bdk

I skrivende stund kan man faktisk se det norske flagget på forsiden til www.pgatour.com. Det har vel aldri skjedd før :-)

Fantastisk bra jobba, Henrik. Jeg er helt imponert!!!

bdk

over 20 år siden

bdk

Eeeehhhhhhhh......
Kanskje ikke akkurat det norske flagget, men i alle fall navnet til en nordmann. :-)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her