Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Scandinavian Masters

Hans Erik Johnsen

over 21 år siden

Hans Erik Johnsen

Endelig. Denne helgen kan også vi som ikke har ViaSat sport se golf på TV. SVT sender Scandinavian Masters alle fire dager og Live fra 1300 de to siste.

Det er ikke alltid jeg håper på regn, men lørdag og søndag ettermiddag trenger det ikke være sol...

Da er det bare å håpe at Henrik B. repeterer sin innsats fra i fjor og sikrer kortet. Jeg husker fortsatt hvor morsomt det var å følge Per Haugsrud på TV i 1994 da han ble nr. 3 på Drottningholm.

Lykke til Henrik. Vi andre kan uansett håpe på en spennende helg.

S(k)arping

over 21 år siden

S(k)arping

Skal bli morsomt og se mange av de bedre spillerene i Europa på Barsebæk, en banen som man selv har spilt og kjenner. Desverre er svært få av de beste med. Kun en 4-5 spillere på topp 25 order of merit er med og det gjør konkuransen litt "blek".

Skal jeg tippe så blir det svensk seier på en bane det er en fordel å kjenne godt. Fredrik Jacobson er vel det hotteste tipset og samtidig den høyest rangerte spilleren i feltet. I tillegg vil sikkert flere svensker blande seg inn i toppen, sannsynligvis en av følgende Grønberg, Stenson, Karlson eller Hedblom. Av utlendingene er vel Adam Scott en bra tips.

Normenn ? Vi får håpe at Henrik kan finne tilbake til god form men det har vel sett ganske dårlig ut i det siste. Han kjenner banen og med relativt slett deltagelse så må han nok benytte muligheten til å kapre plasseringer på Order og merit hvis han skal overleve på touren. Jan Are har vel vist at han foreløpig ikke er god nok på dette nivået og det bærer vel tilbake til kvalifiseringsskolen til høsten. I skrivende stund er han 3 over etter første 6 hull... men begge skal ha lykke til ...!

Hans Erik Johnsen

over 21 år siden

Hans Erik Johnsen

Sc. Masters har skiftet profil og sier de satser på "up and coming" spillere. Har altså droppet å bruke penger på dyre invitasjoner. Litt kult synes jeg. Langer er riktignok med og han er vel neppe i talent klassen lenger.

Tror vi får se svensker høyt oppe Jacobsson som du Skarping nevner er jo utrolig bra i år....

Stakkars Jan Are - han sliter fryktelig. Veldig leit.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her