Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

3-ball putter på Tour

Johansson

over 20 år siden

Johansson

Har sett at flere av de beste spillerne på både PGA or ET har benyttet en 3-ball putter. (bl.a. Charles Howell III og Oliver Wilson som tapet omspillet i Kina i går)
Er det noen som vet hvilket merke det er, og om den er å få kjøpt noe sted ????

Skrens Petrus

over 20 år siden

Skrens Petrus

Så ikke ut til å hjelpe Oliver Wilson stort på 3. runde ihvertfall. Jeg har sjeldent sett en mann putte så dårlig som han gjorde da! Bomma jo putter fra en halv meter!!! Men han spilte stabilt og godt så scoren ble jo ikke dårlig, men kunne vært så mye bedre! Personlig synes jeg det blir litt "overkill" med 3-ball putter...men hver sin smak!!!

Maverick

over 20 år siden

Maverick

Tror 3-ball putteren er en prototype fra Odyssey (mener å huske at dette ble komentert under en sending på Viasat). Rimer bra siden både Howell og Wilson er Callaway-spillere.

Passauf

over 20 år siden

Passauf

Odyssey / Callaway har sluppet bilder av en "tre ball" putter som dukker opp i ulike golfpublikasjoner i disse dager. Altså ikke lenger noen prototype.

Puttulf

over 20 år siden

Puttulf

Noen som har en link til et bilde ???

Bernt

over 20 år siden

Bernt

http://www.golfwrx.com/forums/index.php?s=e739fd61108aebd4bf993645face34f7&act=Attach&type=post&id=10244

Bobla

over 20 år siden

Bobla

Den skal i baggen min

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Her en følelse at Bobla er Jalla??? ;)

Bobla

over 20 år siden

Bobla

Hvem er Jalla ?

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her