Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Kjøp av utstyr

Thailand

over 20 år siden

Thailand

Skal straks på ferie til Thailand. Noen som vet noe om pris på golfutstyr der. Kan man stole på at det er ekte vare osv.. Herregud som jeg gleder meg..:)

fake

over 20 år siden

fake

Har ikke vært der, men vil tippe følgende:

- Er det orginalt utstyr er prisen som her hjemme
- Er det mistenkelig billig er det fake, og vil tippe det er mye fake golfutstyr der.

- Jeg hadde også gledet meg om jeg var deg :)

Luigi

over 20 år siden

Luigi

Kjøper du utstyr i velrennomerte butikker (i Bangkok) eller i proshopper får du originalt utstyr til ca 25% rimeligere enn her hjemme.
Er du ikke opptatt av merke kan du vurdere Thaland's eget merke Toppoint (skaft fra Japan, hode fra China, satt sammen i Thailand - de har også egenproduserte baller som er utmerkete. Av dette burde du kunne få et fullt sett m/bag til kr 1500/2000.
Lykke til - hvor skal du?

BJ

over 20 år siden

BJ

Ved kjøp av helsett medfølger selvsagt alltid en blåsejobb.

thailand

over 20 år siden

thailand

Takk for innspill. Skal til Phuket, Patong beach. Hadde tenkt å se etter ny driver, eventuelt 3`wood, samt småplukk som sko mv. Finner jeg veldig rimelige (og presumptivt gode) jernsett ser jeg ikke bort fra at jeg kan falle for fristelsen, men jeg er veldig fornøyd med de jernene jeg har. Hva menes med blåsejobb?

b

over 20 år siden

b

Ikke spør

thailand

over 20 år siden

thailand

Vel, kan jo være enig med deg b, men tenkte kaskje at BJ fortjente at han måtte forklare i klartekst. Lavmål..

Ulf Laurang

over 20 år siden

Ulf Laurang

Hei.

Var i Thailand med en gjeng fra Miklagard for noen uker siden. Fantastisk fin tur! Trålet de store Outlets som fantes der (Pattaya), og fant enormt mye fint i golfbutikkene. Latterlig billig. La meg legge til at Johan Tanum, pro på Nøtterøy (og, ja, medlem på Miklagard) saumfarte utstyr med ekspertøyne (spesielt den nye driveren til Callaway, X 18) og fant at det var ekte vare. Eventyrpriser sammenlignet med norske forhold.
Siden du skal til Phuket området ville jeg spurt etter såkalte factory outlets med golfutstyr, og oppsøkt disse. Garantert billigere enn proshopene på banene der nede. Løp og kjøp!
Benytt samtidig anledningen og støtt opp om de ulike hjelpeorganisasjonene der nede etter flomkatastrofen. Det er mange barn og familier som trenger hjelp! God tur..

thailand

over 20 år siden

thailand

Takk for tipset!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her