Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Bladkøller

Ta2

over 22 år siden

Ta2

Er det noen som har prøvd de nye taylormade rac mb, eller de nye nike pro combo?
Har 5 i hcp og vurderer nå å gå over til " bladkøller".. Noen som har erfaring med noen av disse to jernsettene?

Forged?

over 22 år siden

Forged?

Kjøp siste Golf Digest (svenske utgaven). Interessant lesing hvis du skal legge 15 laken på bordet for smidde bladkøller...

Ole Brumm

over 22 år siden

Ole Brumm

Hold deg unna Nike Pro Combo, de går ca én kølle kortere enn tilsvarende loftede køller av andre dyre merker.
Prøv bladkøllene til Titleist eller Mizuno. Liker du Combo-jern bør du vurdere Mizuno's MP-30 for jernene 2-3-4, og MP-33 for 5-6-7-8-9-Pw.
Synest selv Titleist er et hakk skarpere enn samtlige konkurrenter.
Cleveland og Nike's bladkøller har meget små hoder.
Ben Hogan har de peneste og Mgolf de styggeste bladene.

Børge

over 22 år siden

Børge

Taylor Mades nye RAC blade syntes jeg er knallkøller. Jeg fikk en ny lengde på jernene som tilsvarte cirka et jern på hver kølle. Utrolig følsomme - men indianeren er fremdeles viktigere enn pilen....

Gjermund

over 22 år siden

Gjermund

Vurdér også MacGregor V-foil...enten 1025M eller 1025CM. Jeg må innrømme at jeg ikke har prøvd dem, men jeg har spilt hele sesongen med et sett 1025C, og de er nydelige..Og da snakker jeg ikke om utseendet. De tilpasser etter mål også, men jeg vet ikke om den muligheten er tilgjengelig for norske kunder.

Etter det jeg har hørt av de to du nevner, ville jeg satset på RAC.

Terje Andersen

over 22 år siden

Terje Andersen

Vurderer også å kjøpe bladkøller, eller et "ødelagt" sett (blad/cavity). Har prøvd køller fra KZG - noen som har erfaring med disse?

Terje

kzg

over 22 år siden

kzg

spiller med delt sett med kzg køller, forged cavity II fra 3-6 og forged blades fra 7-PW. Personlig er jeg meget godt fornøyd med køllene, spesielt bladsene. Pass på å få dem tilpasset, der ligger mye av fordelen. Kan anbefale L.C. Hansen på Golfsenteret på Sandaker.

Gjermund

over 22 år siden

Gjermund

En bekjent av meg bygget et sett med KZG ZO blades og sier at de er det beste han har spilt med. Han har testet en del sett, han driver stort innen køllebygging. De skal visstnok være lettspilte, i allefall for singlehc'ere :) Veldig pene også, men siden "ZO" står for zero offset er de nok ikke for hvermannsen :)

Ignite+

over 20 år siden

Ignite+

Nike pro combo er utrlolig digge, men de er semi blades. bare pw-9-8
Jeg hadde kjøpt Tiger woods bladsa om jeg hadde vært deg

Jakop

over 20 år siden

Jakop

Ben Hogan FTX.. No more comments

Maverick

over 20 år siden

Maverick

Jakop er en mann jeg kan like - kjøpt akkurat nye FTX og de er supre (både for øye og spill)

lett..

over 20 år siden

lett..

wilson bladkøller er både pene, gode og nydelige å ha i baggen!

Hei Ta2

over 20 år siden

Hei Ta2

Jeg skal bare si deg en ting, test ut forskjellige bladkoller ute pA banen ikke pA rangen, det blir ikke det samme, jeg har spilt med blad koller i snart 3 Ar men du mA virkelig tenke over hva du gjor forst da, men har et godt tips ikke begynn med clevland Ta1 koller de er kAret til verdens vanskeligste blades A slA med, prov heller A kjope noen forged koller.:)

Kjøp

over 20 år siden

Kjøp

oversize bladkøller med grafittskaft.
Dere blir overrasket over hvor lette de er å slå med.
Prøv Mgolf forgiving blades, eller noen klonekøller.
Kloner er som oftest større og har større sweetspot.
Integra er konge.

Ta2 nr 2

over 20 år siden

Ta2 nr 2

Til ta2 : Er du ikke fornøyd med dine ta2, selv er jeg utrolig fornøyd med mine, har dog tilpassede skaft - utrolig følelse!

seb

over 20 år siden

seb

trodde integra hadde fått litt pepper for sine blade køller for de de var av for dårlig kvalitet i selve jernet .... men kan være jeg leste feil ,,, men gigagolf fjernet integra blade køllene som de solgt .

Børje Pedersen

over 20 år siden

Børje Pedersen

Nettogolf har solgt noen blades fra Integra, og det var en meget slett teknisk kvalitet på dem. Fikk til svar at det var ett problem med legeringen i stålet.
Har senere opplevd mye dårlig kvalitet, og vi har kuttet de helt ut. Selger kun ut noen rester fra tid til annen.

hm

over 20 år siden

hm

Børje, skal skifte skaft på alt jeg har av jern dvs 11 stk, hva kommer det hos nettogolf?

Børje Pedersen

over 20 år siden

Børje Pedersen

Du får ta en telefon eller sende mail.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her