Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Nye jern - Callaway X14 eller +

Jernet

over 21 år siden

Jernet

Hva kjøper jeg? Har spilt meg ned med kopikøller av X-14 fra hcp 33->14 på 13 mnd.

Andre alternativer;

Cleveland TA7
Taylor made 200

Noen som har råd?

HP

over 21 år siden

HP

Prøv så mange køller du kan og få dem tilpasset når du kjøper dem.

Mitt råd er å dra til den golfklubben i nærheten som har størst utvalg, og låne et 6er-jern av alt som kan være aktuelt. Når du har funnet ut hva du liker best så bør du få den lokale køllemakeren til å finne riktig skaftlengde, flex, lie-angle og greptykkelse for deg slik at du kan få kjøllene riktig tilpasset.

Jeg gjorde dette i fjor, og tilpasningen var helt gratis under den forutsetning at jeg kjøpte køllene hos dem. Alternativt kunne man betale 500 kr. og kjøpe at annet sted.

Prosessen var både lærerikt og morsom, og med tanke på hvor mye tid køllemakeren faktisk la ned for at jeg skulle få riktig utstyr var det et godt tilbud også. I tillegg til gratis tilpasning var det uproblematisk å få med en bra golfbag til halv pris samt et gratis dusin eller to med baller. Noen vesentlig rabatter på selve køllene virket derimot vanskelig å oppnå.

mark

over 21 år siden

mark

til HP:
hvor fikk du det fine tilbudet?

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her