Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

er golf homsesport?

children of the corn

over 20 år siden

children of the corn

Som kjent søker homofile oftr til spesielle yrker som kokk, servitør, frisør osv.

Mange håndballjenter er åpne lesbiske, mens det er mindre lurt å være åpen homse i fotballmiljøet....buuu!

Jeg kjenner en god del homofile menn som spiller golf, er dette en sport homofile føler seg kofmfortable med, eller er det også her litt skjult homofobi.

digiroy

over 20 år siden

digiroy

ingen mobbing grunnet legning i denne sporten, nei. Folk oppfører seg anstendig

Lukket heterofil

over 20 år siden

Lukket heterofil

"føler seg kofmfortable "

Nei
men det er forbanna mange dyslektikere i denne sporten. Hvis de i tillegg har green-dysleksi så blir det mye 3-putting.

Fjosok

over 20 år siden

Fjosok

En sport som dreier seg så mye om køller og baller MÅ jo nødvendigvis tiltrekke seg en del homofile menn. Representanter av disse ser man til stadighet her inne på forumet, de kjennetegnes ved at de er mer opptatt av ekstravagante omgivelser, blomster og trær enn at banen faktisk er bra ;) hihi

Tiger McWould if he could

over 20 år siden

Tiger McWould if he could

lol.... Fjøs-sokken har et godt poeng her ja.... :O)

Søfjokk

over 20 år siden

Søfjokk

Homser er mye flinkere til å spille golf. De blir singlehandicappere første sesong.

Fjosok

over 20 år siden

Fjosok

sikkert derfor jeg brukte to da... :)

Brillar

over 20 år siden

Brillar

Homsene har jo ofte en utstrakt erfaring med køller av ulike slag, så det vel ingen overraskelse at de trekker til golfsporten. Pluss at de kan fjonge seg i flotte klær fra JL og andre sosseklærleverandører........

Nei, homser i golfsporten suger, eeeee...ja

Fjomse

over 20 år siden

Fjomse

Er endel homser ja. Hvis du ser noen som til stadighet slår for langt på innspill og havner bak greenen er dette en typisk golf-homse. Altså, alle har vel hørt det kjente uttrykket "svinge kølla bak greenen" ?

...

over 20 år siden

...

Stygt med homser i golfsporten. bk

children of the corn

over 20 år siden

children of the corn

hei ... bk

Hvorfor syntes du det er stygt med homser i golfsporten.

Hva med heller å starte en dragqueenturnering, det hadde sikkert vært morsomt å se på :)

sot..

over 20 år siden

sot..

Hvis folk vil renske pipa til andre får de bare gjøre det. Bare ikke min..

Men å si at golf er en homsesport fordi at mange homser spiller golf er noe drøyt.. Vi finner homsene overalt i alle samfunnslag. La de være i fred. De er da vanlige folk de også.

ManoWar

over 20 år siden

ManoWar

Er endel homofile i golf ja.. Akkurat like mange som i fotball, håndball, basketball, innebandy, volleyball, bowling, tennis, squash, landhockey, lacrosse, baseball, bandy, hockey, sjakk osv osv.........

Flipper

over 20 år siden

Flipper

Profesjonell kvinnegolf er vel kjent for sine mange lesber.
På herresiden er del vel kun Olazabal som er kjent.

?

over 20 år siden

?

Hvem da?

endelig

over 20 år siden

endelig

children of the corns spørsmål fikk meg endelig til å se at min mann kanskje er homse..LOL.

Den lukkede homofile vet ikke forskjellen på dysleksi og en kjapp skrivefeil.

fjosok lærer meg at baller blomster og trær er tiltrekkende.

Brillar henviser til at fjonge sosseklær, mens fjomseer inne på noe kjent: "svinge kølla bak greenen", mens Flipper kjenner lesber på herre(golf)siden-----Espen Ester??

mange likhetstrekk.-skrivefeil-træt-fjonge klær---og svinginga med kølla.

Helt greit

over 20 år siden

Helt greit

Samme om det er mange homofile som spiller golf, er vel bare koselig det!!!

Alle menn onanerer, dette er greit, så lenge det ikke blir gjort på golfbanen(full offentlighet). Samme kan sies om homofile, det er helt greit, så lenge de ikke viser alle oss andre det på 18 green.

children of the corn

over 20 år siden

children of the corn

til sot..

rensker pipa hos den lokale feieren-jeg spør for f... ikke om han er homofil, gjør du det siden du sier "bare ikke min"

De er antaktentlig vanlige mennesker men ikke feiere...?

1 sten

over 20 år siden

1 sten

Feiere er også mennesker, selv om ikke alle er det, faktisk.
Eller er de det? Hvem vet?

fengselsfugl

over 20 år siden

fengselsfugl

sot.. vær forsiktig. Havner du i fengsel,og noen snuser sot, kan du risikere at pipa blir feiet med dokosten

Balle Steros

over 20 år siden

Balle Steros

Olazaballa homo?! Naa skjonner jeg hvorfor vi spilte saa bra Ryder Cup sammen og den egentlige grunnen til at han "bor" hjemme hos foreldrene sine..

It's Okay, det er trendy aa vaere litt "fruity" for tiden + at vi homofile er noye med detaljer som resulterer i bra shortgame og dermed lavere score.

Haaper ikke jeg fyrer opp de mange homofobe her inne. Anbefaler de aa gaa til en frisor av samme kjonn og nyte haarvasken (mens dere funderer paa legningen til frisoren.......og deres egen).

Children of the corn

over 20 år siden

Children of the corn

Ønsker ikke å såre homofile, tvert imot.
spurte en homovenn om han ville være med, men han syntes de kryssa beina etter et slag så så femi ut.

Tull selvsagt, men når homofile selv er homofober, må det være noe som skurrer.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her