Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Funnet

Krutt

over 20 år siden

Krutt

I år har jeg vært så heldig å finne én pitcher, og to sandwedger, den siste på Fornebu nå sist fredag. Hvem sa at golfutstyr er dyrt?

TigerFan!

over 20 år siden

TigerFan!

Ja, og du klarte å lure til deg en fantastisk 6.5 grader fra meg også!!
Heldigvis ser jeg at den HØkker og TØpper ganske mye, så det gjorde ikke no allikavel!!

TigerFan!

over 20 år siden

TigerFan!

liten korrigering... var jo ikke 6.5 GRADER, men en 6.5 wood... Ellers stemmer resten!! :D

Gunder

over 20 år siden

Gunder

Kremt ..

TigerFan!

over 20 år siden

TigerFan!

shit...det var jo jeg som lurte den fra Dunder først ja... Men da var den jo ikke inn-hoooket!

Gunder

over 20 år siden

Gunder

Kremt ..

TigerFan!

over 20 år siden

TigerFan!

jajaja,....GUNDER skal det være selvsagt! Ingenting med den gutten som kan forbindes med DUNDER...Ihvertfall ikke Drivene hans.

Gunder

over 20 år siden

Gunder

hihihihihihihi.. og. Da må jeg bare avsløre for hele golfnorge om at 3 wooden min går 40 meter lengre enn driven din. I alle fall en gang. HAH!

Jeg blir aaaaaaaaaaaaaaldri å glemme den episoden. ALDRI!

Gunnar Bull

over 20 år siden

Gunnar Bull

Hva slags wedge var det du fant da, Krutt? Var det en Cleveland 54 graders gunmetal med navnet GUNNAR BULL gravert på baksiden av køllehodet?

Krutt

over 20 år siden

Krutt

Det var en Cleveland 54 graders gunmetal , men det sto Åsmund på den, så den kan nok ikke være din.

Tiger McPolice

over 20 år siden

Tiger McPolice

Ehem, Krutt.....

er du klar over at du nå to ganger har brutt taushetsplikt-avtalen som du underskrev i narkorus for ca. tre måneder siden?

Du har lovet å ikke avsløre navnet bak noen av nickene i kule-klubben, og nå går du ut og røper det ene etter det andre.....

Gunnar Bull:
Vi tarn....

Krutt

over 20 år siden

Krutt

Øh...Kula;

hvem er det som avslører hva her? Jeg skriver at det IKKE kan være Gunnar sin, ettersom det står Åsmund på den.

Så der bæsja du på dog-leggen. Igjen

Tiger McPolice

over 20 år siden

Tiger McPolice

Du Klumpen,

Tror du virkelig folk er så dumme at de ikke så den koblingen?

Jeg så det jo til og med.....

:O)

Fooore

over 20 år siden

Fooore

Kan dere ikke chatte på msn eller annet, dette er en golf-portal.

b

over 20 år siden

b

Bare fortsett - la denne tråden være til kun småchatt og tull. Det blir jo ikke den eneste, med det blir den eneste som er dedikert--

hmm

over 20 år siden

hmm

Funnet og funnet... Stjålet ville nå jeg sagt... Finner du en kølle på en bane eller treningsenter så leverer man den til proen. Som oftest så vil jo en spiller som har glemt eller mistet sin kølle kontakte proen på banen... Går an å si til proen at dersom ingen har etterlyst køllen etter 3 uker så er den min...

Gunnar Bull

over 20 år siden

Gunnar Bull

Usj det var leit. Aasmund skrives nemlig med dobbelt Aa (ikke Å).

Jaja, da er det sikkert noen andre sin, da :-)

Krutt

over 20 år siden

Krutt

Fooore; du kan dra til helvete. Pass på deg sjæl.

hmm: hele greia er selvfølgelig en spøk, jfr tråden "Mistet"

Gunnar: Jeg skriver Åsmund på den måten jeg vil, så det så.

Tiger McWould if he could

over 20 år siden

du er ikke tvunget til å lese denne spalten, er du Fooooooooooore?

vi chatter her, fordi Gunnar er så gammel at han ikke har chatteprogram.

Kruttlapp

over 20 år siden

Kruttlapp

du verden så sinna du er da Kruttis

Krutt

over 20 år siden

Krutt

Næsj, er blid og munter jeg.

over 20 år siden

ah, så "mistet" betyr egentlig at vi mistet tråden......

nettopp

hmm

over 20 år siden

hmm

Har ikke fått med meg den jeg... litt mindre aktiv i vintersesongen :-)

Så jeg trekker meg stille og raskt ut så dere kan få spamme forumet i fred...

Fredde

over 20 år siden

Fredde

Når jeg mister en ball, og senere oppdager at man kan kjøpre den tilbake fra proshoppen. Har de da stjålet ballen min? Skulle jeg kunne kreve den tilbake?

Sol

over 20 år siden

Sol

Du Fredde kan nok ikke forvente å få ballen din tilbake gratis MEN dersom du mister driveren din så ville du vært svært takknemlig for å få den tilbake i proshoppen når du spør etter den. Det er en helt vanlig rutine hos de fleste. Dersom du ikke har fått den, vunnet den eller kjøpt den så har du heller ikke fortjent å ha den, derfor skal du gjøre det samme med din medspiller på banen om du finner en kølle - lever den i proshop i tråd med vanlig folkeskikk.

Krutt

over 20 år siden

Krutt

Hvis du er pissed fordi jeg har outet dere Tiger, kan vi godt gjøre det even-Steven ved at jeg også forteller mitt navn.

Jeg heter Ole Petter.

karst

over 20 år siden

karst

Til Krutt:

Westereng?

Fredde

over 20 år siden

Fredde

Sol: Takk for oppklaringen, dette var nytt for meg ;-)
Skal jeg være ærlig finnes det mange (meg selv inkludert) som har fått, kjøpt eller vunnet driver, som langt fra viser at de fortjener å bruke den ;-)

ærlig

over 20 år siden

ærlig

Gentlemans idrett

Det utstyret jeg finner leverer jeg tilbake, uansett!

Gunnar Bull

over 20 år siden

Gunnar Bull

Fikk en telefon for et par timer siden, wedgen min var funnet på Fornebu. Veeeeldig glad, fordi jeg er veeeeldig glad i akkurat den 54-grader'n.

Lurer litt på hvor den har vært hen disse dagene..?

Ball

over 20 år siden

Ball

Det med ball i proshop'en er en sak som nok kan diskuteres.
Det er vanlig at banen "disponerer" baller de finner på banen, i vann osv.
Opplevde sågar å bli nektet å bli frakrevd et 20-talls baller jeg hadde fisket opp fra et vannhinder i rankrike for 3-4 år siden.
For å si det slik: Mister du wedgen din og banemannskapene finner den så kan du kreve den tilbake uten at noen protesterer. Det samme ville du kunne gjøre hvis du mistet telefonen tin, brillene dine, lommeboka di, samma faen hva du mistet.
Men mister du ballen din får du problemer. FOrståelig nok blir det en diskusjon om det virkelig ER din ball, men kan du "bevise" det så er saken grei. Da kan proshop'en enten gi deg ballen tilbake, eller du kan anmelde den for tyveri. Besittelse av andres eiendom regnes som tyveri i lovverket.
Men hvem gidder vel å gjøre dette for en ball....

Tull Ball

over 20 år siden

Tull Ball

Etter en titt på siden her oppe gunnar så gjetter jeg på at den var i bagen til "krutt". Fikk vel kalde føtter for at du skulle kjenne igjen Cleveland wedgen din. Er nok ikke mange som har en 54 sand.

Krutt

over 20 år siden

Krutt

Ja, den fungerte ikke noe særlig for meg, så jeg plasserte den diskret bak en potteplante på Fornebu og håpet noen ville levere den inn.

Sol

over 20 år siden

Sol

Til Fredde. Det er helt sant - har du fått, vunnet eller kjøpt en driver så har du lov til å bruke den, om det er lurt å bruke den er en helt annen sak

Gunnar Bull

over 20 år siden

Gunnar Bull

Hehe. Ja, dette er ikke en kølle for nybegynnere. Så det var noen hvite lakkspor (etter de beryktede fornebuballene) et godt stykke unna sweetspot'en.

De kan ikke ha kommet av mine kirurgiske presisjonstreff, men de KAN ha kommet fra Krutts "around there somewhere" treff. I alle fall er det mer sannsynlig.

Men det var uten tvil min kølle, for lukten av bull satt fortsatt i :-)

Bunnar Gull

over 20 år siden

Bunnar Gull

loooooooool,

min nesten-tvilling-navnebror Gunnar er virkelig en festlig fyr.....

det var ikke mye kirurgi å se i slagene dine sist jeg spilte med dæ Gunnar......

hihihihihi

Gunnar Bull

over 20 år siden

Gunnar Bull

Å, er det bare deg...

Jeg burde vel ikke sagt dette, men det har seg slik at Fantomet noen ganger kler seg i vanlige klær og går ut på byen som vanlige mennesker.

Sånn er det med meg også! Noen ganger, når jeg spiller sammen med vanlige spillere, senker jeg kvaliteten på mitt spill til nøyaktig det nivået mine med/motspillere er på.

Sosial intelligens vil nå JEG kalle det ihvertfall.

Krutt

over 20 år siden

Krutt

Det har jeg ikke merket mye til når jeg har spilt med deg, Gunnar. Men det er vel kanskje en grense for hvor lavt man kan senke nivået sitt.

over 20 år siden

Jeg synes Gunnar var kjempesosial når vi spilte sammen sist.

faktisk så pratet han mer enn han spilte, og det skal jeg si deg, det er sosialt det......

Han senket seg ikke bare ned til mitt nivå, han forsvant merksnodig langt videre nedover og ble der nede til runden var over.

men morsomt var det jaffal...

Gunnar Bull

over 20 år siden

Gunnar Bull

Jeg synes det er fint at dere mobber den sterkeste i gruppen.

Krutt

over 20 år siden

Krutt

Jeg har lært at man alltid skal sparke oppover.

over 20 år siden

Se på handicappet vårt, så skjønner du det vet du......

Plexus

over 20 år siden

Plexus

Synes deler av denne diskusjonen og debatten minner mer om "barnetimen for de minste". Enig med "Fooore", - finn dere en chatte kanal, (for 7-10 åringer!)

Pfff

over 20 år siden

Pfff

Så drit i les og skriv noe her da! Ingen som har bedt om din kommentar uansett...

Tiger Mcbarnetimen

over 20 år siden

Tiger Mcbarnetimen

er ikke dette en chattekanal da?

hva plager deg Plexus? og Fooore? hvorfor kan vi ikke få ha det litt gøy her inne?
Er det ille at det er en tråd med dårlig humor og manglende hetsing?

Gunnar Bull

over 20 år siden

Gunnar Bull

Jeg må jo si at jeg på en måte skjønner at noen synes dette er uinteressant. Er du ikke med, så er du ikke med. For oss som er inne i disse litt merkelige dialogene, er det derimot ganske morsomt.

Og det er - etter mitt ringe skjønn - det viktigste poenget med de fleste chattefora.

Det jeg ikke skjønner er de som skriker: HVA HAR DETTE MED GOLF Å GJØRE DA? FOKUS PÅ GOLF, MANN!!!

Altså, jeg skjønner jo at dette er et forum for golfspillere (og golfere - sorry Sam), men det er vel grenser for hvor mye man kan debattere golf seriøst?

Og som Tiger Mcbarnetimen sier: Vi hetser ingen, vi har det bare litt gøy, og dårlig humor er likevel bedre enn ingen humor?

over 20 år siden

jeg vurderte nå å legge inn en morsom kommentar på kommentaren din Gunnar, men jeg tør ikke, for de andre her inne er så sinna...

hihihi

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her