Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golf er herlig selv i November

Tiger McWould if he could

over 20 år siden

Jess.... i går ble det igjen årets siste runde......

håper det blir flere av disse, for siste runde er virkelig noe for seg selv. Det er den tredje sisterunden jeg går i høst, men målet er vel minst 2 til.

banen er ganske bra også. gikk tørrskodd 18 hull, med unntak av når jeg sto nede i vannhinderet på hull 18 :).

Greenene er litt høye, derav også litt ujevne, men helt ok å putte på. Fairwayene er som smør med pels på, og det er deilig å slå turfen når man ikke dirrer i hele kroppen av bakketreff.... hehe..

Flere som har spilt i helgen? det er snart jul...hihi

Gunnar Bull

over 20 år siden

Gunnar Bull

Jupp, spilte på Miklagard lørdag. Ble j.... kalt på slutten av runden, men ellers er det ikke noe å si på banen. Jeg spilte bedre onsdag på Tyrifjorden enn på Miklagard, dessverre.

Så min akutt opparbeidede kjepphøyhet etter en protime på fredag snudde raskt til en gryende bekymring om dette egentlig er et spill som passer for meg...

Ellers er jeg redd for at dette ble min siste runde her oppe på flatlandet, i hvert fall.

Du gikk vel ikke ytterligere ned i hcp, Tiger "den kule"?

over 20 år siden

jeg fikk til og med noen til å signere på den foleflotte runden vi hadde Gunnar :O)

2my

over 20 år siden

2my

Spilte Nøtterøy i går i deilig høstvær. Sol og ganske varmt mestparten av runden, litt antydning til regn og ganske kaldt mot slutten (ca kl 1530). Etter en dose regn på lørdagskveld var det litt våtere på fairway enn onsdag, ble noen innspill med litt for mye vann mellom ball og slagflate så tre-fire slag gikk nok tapt på denne måten. Greenene er luftet og dresset noe som gjør puttingen litt tilfeldig, men det er ikke lov å ergre seg over det når det er midten av november.

Ikke meldt noe regn de nærmeste dagene så da er det bare å håpe på fortsatt plussgrader og flere runder før det er over...

Krutt

over 20 år siden

Krutt

Kom akkurat hjem fra en 9 hulls-runde på Miklagard. Banen er jo knall når man tenker at vi faktisk skriver 14.november i dag.

over 20 år siden

ååååååå, orka ikke kruttet mer enn 9 hull?

@lle Fugler

over 20 år siden

@lle Fugler

Spilte Larvik søndag! Det var jo selvsagt litt vind, men vinden snudde i låpet av runden for så å bli borte på slutten, solen kom frem og den varmet faktisk! Noen hadde glemt å skru på utlampene på hull 18, men ingen i ballen mistet hverken køller eller baller av den grunn ;) Banen tørker fort opp i slikt vindvær og er grei nok å spille tatt årstiden i betraktning. Banen er jo luftet i forsøk på å få en så bra overvintring som mulig! Regner med at banen er spillbar enda en mnd til, hvis været tilater det!

Jonssen

over 20 år siden

Jonssen

2 runder i Arendal i helgen - lørdagen til og med i t-skjorte. Håper vi får slike forhold hele vinteren:-)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her