Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Oppblåst golfstyre

Ragnar

over 20 år siden

Ragnar

Hva skal vi med et golfstyre på 17 personer ???
I Norge drives all golf av klubbene, finansieres av klubbene, klubbene selv ansetter trenere og tilskudd fra forbundet er som en dråpe i gresset.
Hvorfor skal vi holde liv i en så stor gjeng som roter til alt fra IT-systemer til sponsoravtaler ??.
Og hva gjør alle disse 17 ??? Min klubb har ihvertfall ikke hatt noe som helst nytte fra forbundet, og på forrige "kaffe-møte" i styret ble det snakket om å melde seg ut og drive klubben som et 100% uavhengig AS. Det vil gi mellom 150 og 200 000 kr mindre i utgifter, penger som kan øremerkes en sesongansatt juniortrener.
Er det andre her som har lignende tanker ???

Facit

over 20 år siden

Facit

Bra Ragnar! Du vet virkelig hva du prater om! NGFs styre har seks personer + to varamedlemmer. Hva er det som gjør at NGFs styre får tillitt igjen år etter år. Kan ikke ha rotet det så mye til. Fra nesten konkurs i 2002 til 10 millioner på bok i dag.

Ace

over 20 år siden

Ace

Bra Facit. Ser ikke ut som at Ragnar har fulgt med i timen. 17 personer i styret?????. Hvilken klubb representerer du Ragnar?

snappy

over 20 år siden

snappy

Dette er det verste jeg har hørt...

Ja, hvilken klubb representerer du Ragnar... Longyear byen gcc

Attorney

over 20 år siden

Attorney

Jeg sjekket årsmeldingen, der står det oppført lønn til 17 personer. Faciten må være feil.
Men de har kanskje tanter og bestemødre på lønningslista.....

b

over 20 år siden

b

Styre og ansatte er jo ikke helt det samme da, herr advokat. Når du har sett forskjellen og satt deg inn i den så bli du kanskje tatt seriøst igjen - ikke før.

sukk

over 20 år siden

sukk

Ragnar.
Sorry, men du må være svært lite orientert.
Uttale seg om ting man ikke vet noen verdens ting om.
Tullebokkkkkkk

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her