Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Kval-kongen abdiserer

Kiss

over 20 år siden

Kiss

Synd for Brovold som endte nesten sist på sin bane i kvalifiseringen til ET.Brovold har tidligere vært kongen av kvalifiseringer,men det ser ut til å være over for denne gang.
Hva er årsaken til at Brovold har slitt sånn denne sesongen?
Han har byttet trener tre ganger,men bare klart to cuter.

Nerd

over 20 år siden

Nerd

it's nerves.
he needs a better caddie, who can help him to get the game under control.
LPB is perhaps the best ballstriker in Norway, except HB.

que

over 20 år siden

que

Best ballstriker er jeg ikke helt enig.
Mange som er bedre en han. Henrik er jo den beste.

til que

over 20 år siden

til que

prøv å les innleggene du svarer på før du svarer!

Jack

over 20 år siden

Jack

Ikke SÅ rart at LPB ikke har klart cuten så ofte i år. Jeg mener ikke å snakke stygt om LPB men, og det er et men. :-) Jeg personlig tror ikke han er seriøs nok. Jeg er selv fra Fredrikstad og har sett han på byen ganske mange ganger. Ikke noe galt i det,men han får ganske mye oppmerksomhet. Og det er ikke altid lett for en "ung" mann som har litt spalteplass i media. :-) Ikke er jeg noe alkopoliti men han har ikke vært så veldig "kjørbar" !! (og det må jo en stakkar få lov til, innimellom)
Jag er nok sikker på at LPB kommer sterkere tilbake neste gang. Da vet han hva som trengs for å lykkes. :-) Jeg håper å tror LPB blir fast spiller på ET snart. :-)

Gode med øl

over 20 år siden

Gode med øl

er jo mange:
F.eks. John daly, Rich Beem, Darren Clarke m.v.

Men de fleste gode er nok ganske måteholdne... Og det er nok det lureste i lengden.
Tror ikke f.eks. Vijay Singh og Tiger er av de som bøtter innpå.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her