Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Ny pro behøves på Solum GK

Proønske

over 20 år siden

Proønske

Vår hyggelige pro Roar Solum skal begynne i "ordentlig jobb" som økonom, og det behøves en ny en på 18-hullsbanen som åpnet i 2003 rett ved avkjøringen til Holmestrand i Vestfold.
Banen er en mellomlang bane og klubben har en folkelig profil.
Noen bra tips på ledige proer?

Krutt

over 20 år siden

Krutt

Ser ut som det blir en ledig i tråden under.

Niels

over 20 år siden

Niels

Er det ikke bare en bane i Norge som ikke er fokelig da?

ProØnske

over 20 år siden

ProØnske

Tenkte på Douglas.
Hvem skulle vel ikke likt å ha ham som pro

bryne

over 20 år siden

bryne

den tidliger proen til jæren gk.. tomas øderud var meget dyktig

Skogermedlem

over 20 år siden

Skogermedlem

Kan dere overta våre proer så vi kan finne noen nye? Please...

Even

over 20 år siden

Even

Til "proønske": denne hyggelige proen, het ikke han Olav Solum da ?

ProØnske

over 20 år siden

ProØnske

Jo, det stemmer, Olav het han

Ør i hodet

over 20 år siden

Ør i hodet

Jeg foreslår Fjosok.
Han er fantastisk med nybegynnere.
Alle medlemmene går vinteren i møte som single-handicappere.

Smilende Sam

over 20 år siden

Smilende Sam

Hva med Tiger Mcwould vårt kjære forum medlem. Han har lært meg mye.

Peet

over 20 år siden

Peet

Erik DØnnestad på Oslo er en mann som man burden fått tak i.
Større kunnskapsbank finnes ikke i norsk golf.

Snappy

over 20 år siden

Snappy

Problemet med mange proer i Norge er at de ikke er interessert i golf. Mange står bare utenfor shopen å røyker å drikker kaffe.

Klarer en klubb å skaffe en pro som spiller golf selv er de fantastisk heldige, eks: Ross Roberts

En av klubbene jeg er medlem i er også på jakt etter pro for sesongen 2006. Det jeg tror er det beste for klubben er å undersøke i U.K og Sverige.

Til Skogermedlem:

Hvordan er deres proer da?? Du høres ikke spesielt fornøy ut!!

Tiger McWould if he could

over 20 år siden

Det nekter jeg å tro, "Smilende" Sam.....

jeg lærer ikke bort noenting, bare benekter andres dumme påstander....hehehehe.....
Det burde du ha fått med deg, du som har 14,8......

Snappy:
den var ny. har enda til gode å se "mange" proer stå utenfor shop og ha kronisk pause gitt......

Snappy

over 20 år siden

Snappy

Ser du er fra TYGK, de er jo faktisk kjent for å virkelig hyggelige proer. Var i Italia sammen med to svenske proer fra TYGK, en dame og en mann.. Vet ikke om disse jobber på TYGK enda, men de var det vikelig liv over.

Dersom du tror at alle proer i Norge er intressert i golf, den sportslige utviklingen i klubben, deg som spiller og sist, men ikke minst sin egen utvikling.

Mange Proer tar PGA utdanning, så er det slutt. Jeg er selv i en arbeidssituasjon posisjon der kontinuerlig personlig utvikling er meget viktig. Dette skulle også vært implementert i trener jobber, men mange er for late, rett og slett.

Tiger McWould if he could: Hva er probleme ditt, har enda til gode å se mange proer stå utenfor.......

Javisst, mener da heller ikke mange proer i en klubb står utenfor. Men man kan ofte se en pro på enkelte klubber som gjør det. Var på Miklagaard for en tid siden, der sto alle i shoppen sammen med proer å sammenlignet ringetoner på mobilene sine, og dette mens vi var i butikken, de sto utenfor. Dette går jeg ut fra var et engangstilfelle på Miklagaard da det var lite folk på anlegget.

over 20 år siden

hehe, det var spøkefullt ment, skrevet sammen med annet tøv i bakfull tilstand på en søndag morgen........

ikke vær så sår da......

snappy

over 20 år siden

snappy

No hard feelings Tiger

Børge

over 20 år siden

Børge

Snappy: ja de som jobber i shoppen på Miklagard er ikke kjent som de mest serviceinnstilte eller seriøse. Litt for mye kjekkaseri der i gården. De i andre etasje er det et helt annet kaliber over - de som driver klubben. Barna i shoppen kan godt lære seg shop-etikk

Tom

over 20 år siden

Tom

I sep skulle jeg spille Mikklagard. Ingen i shoppen. Den var låst ca 14:00 på dagen. Ble en gratis runde. Man må jo for FA..N være på plass i det minste

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her