Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golf Channel

Gudrun

over 19 år siden

Gudrun

Hei!

Er det noen som vet om det er mulig å få Golf Channel UK inn i stua mi i Oslo - Hvordan??

Nei

over 19 år siden

Nei

Men er ikke det Golf Channel fra USA (som muligens vises i UK)
www.thegolfchannel.com
Sikkert fint at du ikke faar den inn i stua di, da jeg kaster bort mye tid foran tv'en med en 24-timers golf kanal. Faar saa mange "geniale" tips at swingen gaar gjennom en revolusjon flere ganger i aaret....

Sportslig Hilsen
Tore P.

Truls

over 19 år siden

Truls

Ser en del på den kanalen når jeg er i USA. Det er sjeldent de viser noe fra turneringer der. Stort sett bare svingtips og intervjuer med både kjente og ukjente. Det meste foregår inne i studio, noe som kan bli kjedelig i lengden.
Også er det mye repriser selvsagt...

Fooore

over 19 år siden

Fooore

Var i USA i oktober, kanalen viste da både europatour, pga og lpga torsdag-søndag.

Mye bedre å ha den som bakgrunnsstøy enn andre kanaler!

Men å få den inn i stua må vel kun være via parabol.

høh

over 19 år siden

høh

amerikanske kanaler i stua... neitakk, så tom blir jeg aldri i hodet

Gudrun

over 19 år siden

Gudrun

Kjenner til kanalen og vil gjerne ha den - spørsmålet er hvordan får jeg tak i den. Har UPC-løsning i blokka nå, men kan ikke få den via de. Noen tips??

Fooore

over 19 år siden

Fooore

Ta kontakt med kanalen og hør om de har norske relasjoner!?

Gunnar S

over 19 år siden

Gunnar S

Canal+ viser hvertfall en rekke programmer fra "the Golf Channel"..

Shank Martin

over 19 år siden

Shank Martin

Golf Channel får du gratis inn hvis du kjøper deg en 1.8 m parabol, en rimelig tuner og stiller dette inn på 28 grader øst (Astra 2). Dette er samme satellitt som Skypakken ligger på, men her ligger altså en del gratiskanaler. Bl.a. Golf Channel, alle BBC-kanalene, det fleste 24 timers Nyhetskanalene + en masse annet ræl. Fra nyttår ligger også ITV gratis på dennen satellitten.

Bor du på vestlandet klarer du deg med 80 cm parabol.

Shank Martin

over 19 år siden

Shank Martin

Ved nærmere ettertanke tror jeg faktisk ikke du trenger så stor parabol som 1.80 cm i Oslo heller. For å få BBC inn bør du ha den størrelsen. Golf Channel sender med et sterkere signal tror jeg.

til shank martin

over 19 år siden

til shank martin

hva med vertikalen da?

Til til shank martin

over 19 år siden

Til til shank martin

En parabol er rund din dust!

Shank Martin

over 19 år siden

Shank Martin

Her er det en som spør om hvordan en kan få inn Golf Channel i Oslo eller hvor som helst for så vidt. Jeg gir et seriøst svar. "Til Shank Martin" må da selvfølgelig komme med et totalt useriøst innlegg. Hvorfor må det alltid være en eller annen idiot som alltid skal komme med en eller annen barnslig vinkling på alt som blir diskutert i dette forumet?

Fooore

over 19 år siden

Fooore

Sorry, sånn er det bare, folk er folk.

Mye likt andre fora på nettet.

Krutt

over 19 år siden

Krutt

Nå blander jeg meg kanskje opp i ting jeg ikke har noe med (les: jeg er ikke webmaster), men jeg synes det er på høy tid at man innfører et absolutt krav om registrering for å få poste innlegg på dette forumet.

Slik det er i dag kan man jo benytte sitt eget reserverte nick når man skal skrive seriøse innlegg, for så å kalle seg hva som helst og hetse og sjikanere andre. Hva er poenget med å tillate anonyme å skrive?

Det spørs hvor interessant det er å skrive innlegg á la det over her hvis man må gjøre det under eget nick.

Birger

over 19 år siden

Birger

ja dette er virkelig alvorlig Krutt.

Jeg synes du bør gjøre politisk karriere med dette som parole.....

NEI TIL BRUK AV ANONYME NICKS

Krutt

over 19 år siden

Krutt

Ja du syns vel det, Yngve...du syns vel det.

Morro vel

over 19 år siden

Morro vel

Det er gøy å komme med useriøse innlegg for å se hvor utrolig provoserte folk blir av det. I stedet for å ikke bry seg om innlegget, starter folk å snakke om det, og diskusjonen sporer helt av. Og det er som regel de som føler og tror at de er konger i forumet som må vise sin makt og motbevise innleggene som er "umodne" og "dustete".

Hvis dere bare kan skjerpe nepa litt og prøve å ignorere de små og usæriøse innleggene fra "fjortissene" så vil dere føle dere mye bedre.
Eller enda bedre, så kan dere starte å debattere på en side der det kun er lov med reserverte nick, der dere kan diskutere i en egen liten gruppe for dere selv! For på Scangolf kommer det alltid til å være masse folk som morer seg over å provosere! =) Jeg er en av dem selv!:D

Birger

over 19 år siden

Birger

Feil Birger Krutt............

jeg tror det er noen som fakenicker meg her inne..... argh.....

Til Morro vel:
Har det falt deg inn at de som svarer og er "provoserte" gjør det av samme grunn?

Morro vel

over 19 år siden

Morro vel

Det vet jeg, og det er det som gjør at det er så morro å skrive innlegg her =)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her