Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Gratulerer

Vips

over 20 år siden

Vips

så mye med gullet til VIF, alle dere fans av laget. Regner med at dere er ute på byen og feirer nå. (hører kanskje ikke hjemme med sånt her , men nå er det litt utenfor sesongen)

PS Molde kommer sterkt tilbake neste år...... Og til helga blir det gull i cupen!!!!!!!!!!

Ink Lu Derende

over 20 år siden

Ink Lu Derende

Fair at enga vant på målstreken i år i og med at de tapte seriegullet med et mål i fjor.

nisse

over 20 år siden

nisse

hva i huleste har fotball med golf å gjøre???

Vips

over 20 år siden

Vips

Golf og fotball har ikke mer til felles enn at de har med ball å gjøre. Hvis noen føler seg støtt av innlegget er det bare å beklage......

Fotball er jo litt gøy det også. men ikke i nærheten av golf da!!

georg

over 20 år siden

georg

FUCK Søpla!

georg33

over 20 år siden

georg33

FUCK Søpla!

say no more

over 20 år siden

say no more

Du kødder ikke ustraffa med Vål`enga, du kødder ikke ustraffa med oss.

Du slenger ikke dritt om Vålerenga - og gjør du det, kom uttafor og sloss.

Vi vil forsvare klubben vår til siste mann - et øye for et øye, tann for tann.

Du er mitt Vål`enga - vil alltid trofast være, forsvare klubens ære - Vål`enga.

Posé-Malaria OlaSaftBall

over 20 år siden

Posé-Malaria OlaSaftBall

Stå på, aper.
Men ikke glem "Mål for mål" i sangen deres.
Når skal vi få se en fotballserie som ikke avgjøres av dommertabber ????

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Flott at VIF vant, MEN START ble ranet av en offsidetabbe av linjemannen.

JA til videodømming og rettferdighet for framtiden!!!!!!!!

Heia TIL :)

Passauf

over 20 år siden

Passauf

Det kan se ut som om straffa ffk ble snytt for er helt glemt! Jeg forstår skuffelsen på sørlandet men edrulighet og rettferdighet krever at mantar med alle faktorer i denne kampen. Start var ikke gode nok til å avgjøre, punktum. Sånn er det bare som Sunde sier.

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Passauf.
Gode nok sier du, men de avgjorde jo!!!!!

Men en elendig avgjørelse av linjemannen slettet den, er du bortreist?

VIF- HATER

over 20 år siden

VIF- HATER

Hater apelaget vif.............. Foresten så ryker molde i kvalliken og LSK tar cupen

Vips

over 20 år siden

Vips

VIF Hater: Det måtte en romsdaling til før laget kom seg da. I tillegg er det to spillere på banen fra møre og romsdal. Hadde det ikke vært for dette trekløveret hadde ikke VIF vært der de er i dag.

Men det kuleste av alt er jo og se at RBK har abdisert fra tronen. Måtte det vare!!!!!

Fotball?

over 20 år siden

Fotball?

Alle fotballspillere er aper... Gå på en annen side. Vil ikke ha fotballspillere på golfbanen, særlig ikke Mini og John Carew.

seb

over 20 år siden

seb

nisse

fotball og golf har veldig mye med hverandre å gjør . og der ekstremt mange likhets trekk.

og der bør jo være rom for en tråd som ikke har med golf og gjøre uten du skal syte .

Bernt

over 20 år siden

Bernt

fotball og golf har svært lite felles, annet enn at man klinker til en ball :)

Birger

over 20 år siden

Birger

nå er jeg spent seb.....
hvilke likhetstrekk har fotball og golf?

synes jeg ser godt mottatt innlegg på fotball.no som omhandler tutta og HEnrik B..... lol.....

704

over 20 år siden

704

En fotball beveger seg på de samme premissene som en golfball og omvendt. Derfor bestemmer balltreffet (enten det er med foten eller golfkølla) hvilken suksess man har. Likheten er altså ballbehandling.

I tillegg har jo fotball en hel haug med andre ferdighetskrav som golf ikke har (kondisjon, styrke, spenst osv. osv.). Så i det store og hele er det jo ingen tvil om at fotball er mye mer underholdende og mye vanskeligere enn golf.

Men begge er jo så morsomme at man rett og slett bare må drive med begge... :o)

Mats

over 20 år siden

Mats

Jøss for et dårlig og lite seriøst forum dette er, trodde dette skulle handle om golf og ikke tenåringer som som til stadighet kommer med alskens useriøse innlegg. Siste gang for meg, heia golfsiden.com. Fotball kan diskuteres på fotballforum! Men dette forumet passer sikkert ikke for folk over 30, desverre. Som er synd når de har gratis salg og kjøp tjeneste som gagner hele Golfnorge.

seb

over 20 år siden

seb

til bernt

klare faktisk ikke å foklare det utdypende , har prøvd flere ganger men visker det ut igjen for de det bare blir en svada.

men ikke for å fornærme noen men hvis du har god peiling på fotball og da mener jeg ikke selve spilt men teknisk med hvordan skrue fotgall , tilslag osv. tyngde overføring når du skytter , bruker vekten for å gi ekstra skru på ballen osv. så fines der mange likhets trekk ved fotballen , om beckham skal ha draw på ballen rundt muren bruks mange av de samme prinsip / teknikk som golf .

mange er ganske unige i likheten men det hjelper meg på vei og det er det som teller for meg ...

Krutt

over 20 år siden

Krutt

Jeg takker for gratulasjonen fra Vips. FOR en fantastisk opplevelse å storme banen da dommer Terje Hauge blåste av...:-) Kommer aldri til å glemme dette.

Krutt,
fortsatt sliten.

Bernt

over 20 år siden

Bernt

seb
Klart en kule og resultanten av kraftpåvirkning er den samme på begge "ballene". Men du glemmer en vensentlig forskjell, og det er at man har ballkontakt med kroppen på fotball, men slår med køller i golf.

Når det gjelder mine kunnskaper om begge idrettene, så kan jeg nevne at jeg spilte for SKI det stakkars året 1994 vi var i 1. div. og for Mjøndalen i 1.div 96. Dessuten hadde jeg råere venstresclægge enn Riisegutten;) og vet nok om ballskru for å si det slik;)

Skjønner at man kan tenke at sporten er lik, men jeg mener den er så langt fra hverandre som en kan komme innen ballsport!

704

over 20 år siden

704

jeg er helt på seb sin side.

det er ballforståelse fra fotballen som har hjulpet meg. ikke en pro :o)

Start-kabel!

over 20 år siden

Start-kabel!

Dere som sier at START ble snytt for seieren... GLEM DET!
Om noen virkelig kan si at det var en feildømt straffe i siste serierunde som gjorde utslaget.. GLEM DET!

Karer: Selvom du misser birdieputten på siste hullet, og taper med 1 slag så ville nok sikkert de 17 andre hullene du har spilt også spille en rolle på sluttresultatet...Men alt alle husker er en dommertabbe.. Alle har glemt tap mot ålesund og uavgjort mot BodøGlimt, samt at VIF f.eks spilte uavgjort 0-0 mot FFK hjemme på 16. mai, med en jevn dobbel-bogeykamp!

Bare en liten kuriositet og et siste stikk i siden til surmagede Start-supportere..

Vif Hater

over 20 år siden

Vif Hater

Vif er ræva. Var jo ikke offside til start, typisk enga og ha så jævlig flyt. Håper molde rykker ned, jævlig stygt lag med arogante spillere, røkkeløkka kan brenne.

Krutt

over 20 år siden

Krutt

Så synd at du sliter med skriveproblemer og orddeling når du skal hetse.

Vif Hater

over 20 år siden

Vif Hater

Skaff deg litt krutt i drivene dine du før du snakker om mine skrivefeil.

Turen Senior

over 20 år siden

Turen Senior

Livet er herlig, planlegger golfrunde også til helgen. Under Juletreet i år ligger det forhåpentligvis i tillegg til lange harde pakker også årskort for engas hjemmekamper neste år. Jeg har jo vært snill i år, så noen har sikkert tipset nissen. Nissen hos oss er også golfer og enga patriot!

runep

over 20 år siden

runep

Tror ikke Vifhater skal snakke om Krutt i drivene, når han er kjent som Norgest korteste med drivern.

Tjukken

over 20 år siden

Tjukken

Vålerenga? Spiller de fotball der? Jaja, noe må vel de kriminelle gjøre på fritiden.. Golf blir det vel ikke.

Gunnar Bull

over 20 år siden

Gunnar Bull

Hvorfor finnes det nesten bare sure folk fra Lillestrøm?

Tjukken

over 20 år siden

Tjukken

Hvis det er meg du hinter til tar du litt feil. Er fra litt lenger vest enn Lillestrøm og Vålerengen. ;-) Bare synd Vålerengen bestikker dommere, ikke overraskende ettersom kriminaliteten råder der borte. Om 1 år er Stabæk seriemestere!!

Krutt

over 20 år siden

Krutt

Også gjentar du den håpløse orddelingsfeilen i overskriften din.... Skaff deg litt omløp i hodet før du poster flere innlegg her.

Til Krutt Aka NOrsklærer,

over 20 år siden

Til Krutt Aka NOrsklærer,

Slapp av med dine type innlegg å trene litt golf så kanskje du kommer under 20 i handicap alerede neste sesong.

Krutt

over 20 år siden

Krutt

Tak frr tippse, de skall jæi gjørre.

Brent

over 20 år siden

Brent

Ahhaaha!

Tiger McW00d

over 20 år siden

Tiger McW00d

Ooiii.......
jæi villl åssåå unnr tjue!

jæi åsså

over 20 år siden

jæi åsså

urettfærdi viss bare dere kommer unner sjue...jeg vil åsså

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her