Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Volvo Masters Valderama

Pepper

over 19 år siden

Pepper

Ser at Sverige har med 7 spillere og Danmark 3 på Valderama. Tenk om Norge også hadde hatt med noen spillere! Trøsten får være at Finland har heller ingen med, selv om den trøsten er mager.....

Håper det blir bedre til neste år...

Weeee

over 19 år siden

Weeee

Norge sliter med golfsporten om dagen. Vi har Bjørnstad som er på vei tilbake, han har et stort potensial til å hevde seg høyt på iternasjonalt niva, resten av gutta kan kose seg på ama-tour.

Smilende Sam

over 19 år siden

Smilende Sam

Jeg klarer ikke å mene at norsk golf er i motbakke. Bare det at dere er skuffet over at ingen er med i Volvo Masters viser at golf er på fremmarsj. For noen år siden var det så utenkelig at det ikke var morsomt en gang.... langt mindre noen ville irritere seg over

Sol

over 19 år siden

Sol

Norge er 10 - 15 år etter Sverige og Danmark på grunn av sossestempelet de gamle klubbene har ødelagt utviklingen i Norge med, og delvis fortsatt toppene holder på med.

Sverige hadde like mange baner i 1990 som vi har i dag og det er ikke en eneste lita bygd som ikke har minst en 9 hulls bane like i nærheten. Om 5 - 10 år begynner forskjellene å bli utvisket siden vi nå begynner å få en del baner rundt om og talentene begynner å få konkuranse.

Ich, Hitler

over 19 år siden

Ich, Hitler

Ordnung muss sein.
Es hilft nich mite viele banen wenn man nigh organisiert bist.
Spark hele golfforbundet untatt Aalbu, og få inn idrettsledere.
Nullet Rasch er bare rask, hakke peiling og etter å ha spurt siden han ble valgt om HVORFOR han ble valgt og HVA han kan bidra med har jeg ennå ikke fått et vettugt svar.
Så jeg spør igjen: HVA GJØR GOLFPRESIDENTEN FOR GOLFSPORTEN, HVILKE KVALIFIKASJONER HAR HAN SOM KAN FØRE GOLFSPORTEN FREMOVER OG HVA HAR HAN OPPNÅDD HITTIL ??????

Ich, Göring

over 19 år siden

Ich, Göring

Ja, stimmt! Herr Rasch er bare til pynt, vi må lære av for eksempel fotball forbundet, NFF, hvordan man kan organisere seg...

Mats Ø.

over 19 år siden

Mats Ø.

Om et par år så kommer nok Norge med sitt bidrag tenker jeg. Ting begynner virkelig å skje i det norske golfmiljøet nå... :)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her