Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Singapore

Børje Pedersen

over 19 år siden

Børje Pedersen

Skal til Singapore på shoping om ett par uker, og skal selvsakt ha med meg golfutstyr.
Kan velge mellom Lufthansa, KLM og SAS, noen erfaringer her med hvilket som er greiest i forhold til bag og øvrig bagage?

Dilter

over 19 år siden

Dilter

Vet ikke om KLM, men tror ikke hverken LH eller SK tar ekstra betalt for golfkøller.

Tull Ball

over 19 år siden

Tull Ball

Du får kjøpe hjem noe pent som vi vil kjøpe da Børje. Trenger du hjelp så blir jeg med bare biletten, opphold og caddy penger blir betalt.
Ha en fin tur

Børje Pedersen

over 19 år siden

Børje Pedersen

Selfølgelig blir det noe pent å få kjøpe etter en slik tur, spesielt for dere reiselystne golfere. Skal jo fortsette web shopen som før, og da trengs det også litt fornyelse.

Tiger McWould if he could

over 19 år siden

Børje:

når vi reiste til Skottland i september, så betalte vi ingenting for å få køllene med oss over, men på vei hjem derimot, så ble vi konfrontert med regelen til SK.
husker ikke i detalj, men jeg tror det var gratis i utgangspunktet, med en vektgrense, og så 40kr pr kilo overvekt eller noe.

kan hende jeg er helt utenfor, men det var ikke mye vi betalte i allefall.

god tur.

Krutt

over 19 år siden

Krutt

Har du vært i Skottland? Hvilke baner spilte du?

Gunder

over 19 år siden

Gunder

Oi har du vært i Skottland Tiger "Den Kule"? Det har du ikke fortalt.

Nordlendingen

over 19 år siden

Nordlendingen

"Æ ska te Skåttlainn" sa han Thaigær mens han internett-fjasa,
så han dro te kontore å tømte firmakassa.
Førr polo måttan ha
å hatt å boksa å hjelm, ja d måttan å ha.
Så kom han nu heim å fyfan korr han masa.

over 19 år siden

hmmm, av en eller annen merkelig grunn, så er jeg ikke overasket over at Krutt "den stutte" og Gunder "Han som til stadighet taper closest to pin" måtte komme med sine kreative innspill her.

Dere er så utrolig teite altså, det sier jeg dere......

JA JEG HAR VÆRT I SKOTTLAND.... DERE MISUNNELIGE BAKSTIKKERE

Krutt

over 19 år siden

Krutt

Du svarte ikke på hvilke baner du spilte.

Gunder

over 19 år siden

Gunder

Fikk du tid å spille baner etter all pro-shoppinga?

Maverick

over 19 år siden

Maverick

Tror SAS lar deg ta med golfbagg innenfor vanlige vektregler (15 kg?). Har du totalvekt utover dette koster det vanlig overvekt. Har imidlertid omgått dette ved å sjekke inn elektronisk. Leverer baggen på spesialbagasje og annen bagasje i anvist skranke. Ingen koordinering mellom de to stedene.

God tur!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her