Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Holtsmark

hole in one

over 19 år siden

hole in one

Noen som fikk prøvd Holtsmark iår ?? Er den så fin som de selv sier ???

Varulv

over 19 år siden

Varulv

Var oppe og så på og gikk en tur langs hullene. Banen så utrolig flott designet ut, og greenene så bra ut.
Men jeg fikk litt vondt i hodet da jeg gikk på drivingrangen under høyspentledningene...

hole in one

over 19 år siden

hole in one

Enig med deg i dette. Banen ser spennende ut, og vi får håpe de klarer å få økonomien til å gå slik at de ikke går konk igjen. Høyspentledningene er ikke bra for banen men kanskje lite å gjøre noe med. Bra for helsa er det vel neppe.......

Frelst

over 19 år siden

Frelst

Har spilt de første 6 hullene 2-3 ganger og de siste 3 én. Jeg syntes de første 6 var fantastiske, men jammen var kanskje de neste 3 hakket bedre :-) Om du har gk eller singlehcp - spill den! Utslagsstedene gjør banen komplett - spilte først fra gult, men da syntes jeg den ble litt kort... sort: FANTASTISK!!!!!

Jerker Selte

over 19 år siden

Jerker Selte

Enig med Frelst! Blir en unik bane når den blir ferdig.. hullene som allerede er åpnet er utrolige, og de siste ni blir ikke noe dårligere. Men det vil koste å holde standarden oppe, så det er bare å krysse fingrene for at det går bra.

hole in one

over 19 år siden

hole in one

Enig, alt ser fantastisk ut med unntak av høyspentledninger og avstand fra Oslo. Men vi kan jo ikke få alt heller ! Får håpe de klarer seg i et tøft marked.

HerA

over 19 år siden

HerA

Var oppe og spilte den i august. Likte den så godt at jeg like godt meldte meg inn (ikke så mye å stusse på i.o.m. at det var gratis ut 2005...). Ser også veldig fram til at de resterende hull åpner i 2006. Desverre synd at den ligger så pass langt fra Oslo; bruker gjerne 45 min+ opp dit.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her