Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Valg av køller

Perry

over 22 år siden

Perry

Hallo, jeg er en fersk golfer som nettopp har tatt grønt kort. Jeg har fått helt dilla. Jeg lurer på om jeg skal kjøpemeg nye køller. Dem jeg har er et helsett jeg kjøpte på sportmann til 2000 kr. Klarer de seg til jeg har spilt ned Hcp mitt noe eller lønner det seg å bytte nå med engang?

Runar Nyrud

over 22 år siden

Runar Nyrud

Grattis med grønt kort ! Behold køllene en stund du. Ta heller noen protimer før du legger deg til uvaner. Når du har spilt et år, og sannsynlig har rast nedover i hcp, be de pro'en din om råd til valg av køller.

Tips: tren mye på nærspillet.

runar

Børje Pedersen

over 22 år siden

Børje Pedersen

Enig med Runar, grattis og behold køllene dine til du føler du vil tjene noe på å bytte, gjerne ett år eller to eller tre. Du føler det når tiden er inne.
En stor andel av slagene dine på en runde er med putteren, og det er derfor viktig at du er godvenn med den. Kan godt få noen gode tips om putter om du mailer meg.
Du får kose deg på banen i sommer, og ta vare på alle de nye vennene du får.GOD GOLFSOMMER.

Harald Sørensen

over 22 år siden

Harald Sørensen

Behold køllene så lenge som mulig. Selv spilte jeg med billig halvsett de 2 første sesongene. Gikk fra GK til ca 20. Kjøpte så nytt sett. Senket HCP med ca 2 poeng de neste 2 sesongene. Køllene betyr minimalt!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her