Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

kuleste/værste antrekk

seb

over 20 år siden

seb

dere har sett på deres hjemme deres hjemmebane.

i dag så jeg en i grønne høgstøvler , dongri , grønnfelleskjøpjakke og mathcene felleskjøpcaps.

ps mannen brukte 9 slag på et par 3 og nekte å slippe forbi . det posetive var at der kun var 2 hull igjen og det var underholden å se han veive kølle som en gal mann .

Krutt

over 20 år siden

Krutt

Det verste jeg har sett på Miklagard er antrekket til Gunder. Gjø og fyse...

Gunder

over 20 år siden

Gunder

Pøh. Det er Bjørnstad og meg!

hihi

Posetiv

over 20 år siden

Posetiv

Det heter positiv

Krutt

over 20 år siden

Krutt

Har Henrik liksom spilt i jeans? Aldri i verden.

Krutt

over 20 år siden

Krutt

Vi kaller ham nemlig bare Henrik, så kule som vi er. Før noen rakk å kommentere det lizzm.

Koz og klemz.

Pedant

over 20 år siden

Pedant

Det heter verste.

@lle fugler

over 20 år siden

@lle fugler

Vet ikke om det kvalifiserer...... men på en herredagsavslutningsturnering i Larvik for noen år siden.... hvis en var utkledd som frue...ntimmer så... fikk en spille fra rød tee isteden for gul.... uten å miste tildelte slag.... En "noe" voksen mann ikledd svart boddy... klærne var noe for kort i ryggen og var et syn.... Han hadde skikkelig trøbbel med å ha full sving...hehe.... et syn man aldri glemmer.... utrykket "strip tease" fikk en noe lokal variant den høst ettermiddagen!!!

naken

over 20 år siden

naken

jeg så en som spilte golf naken i indonesia for 1 time siden

ikke naken

over 20 år siden

ikke naken

Det tror jeg ikke på, du LJUGER! men jeg pleier å spille i truse... d er digg

Maverick

over 20 år siden

Maverick

Spille i truse gjør sannsynligvis de aller fleste...

hole in one

over 20 år siden

hole in one

Jeg spiller alltid i skjørt og uten truse. Da blir runden så fin for både meg og de andre i flighten...

Baller i vinden

over 20 år siden

Baller i vinden

Men det var kanskje ikke så greit for kona di...

hole in one

over 20 år siden

hole in one

Jo kona synes det er helt greit.....

children of the corn

over 20 år siden

children of the corn

he, he på min nærbane er antrekk som seb beskriver så vanlig at en nesten ikke legger merke til det.

Banen ligger jo i Texas, norge og folk får knapt kjøpt annet tøy i bygda.

Typen @lle fugler skriver om hadde vært et herlig avbrekk, hole in one er nok også attraktiv person på bondebanen :)

mia

over 20 år siden

mia

Kuleste antrekk jeg har sett var på Tyrifjorden ifjor sommer. Ung mann i flighten hadde på seg cowboy-hatt i strå, hvit helsetrøye og brun bukse med stæshy belte. Jepp, han var tøff! Digger menn som tørr å være litt motebevisste.

Been there

over 20 år siden

Been there

Jeg tror dere glemte Morten Orveland, hi hi

Gunder

over 20 år siden

Gunder

Mia: er det motebevisst å gå med cowboyhatt i strå og helsetrøye? Hvor kommer du fra? Austin Texas? :p

Skal vi spleise på cowboyhatt til Orveland? Tenk dere slik hatt og rosa bukser og lyseblå genser. Nammis.

mia

over 20 år siden

mia

Ja, Gunder. Vi kan gjerne spleise på en cowboyhatt til Orveland. Han er kul nok til å kle den perfekt :)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her