Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Bjørnstad i kvalifisering...

2my

over 20 år siden

2my

Snart er det duket for Bjørnstads kvalifiseringsspill for PGA-touren. Hva tror dere? Fortsetter det gode spillet fra trenings-/innspill rundene, og ikke minst; holder det for å komme inn i det gjeve selskap?

Proffen

over 20 år siden

Proffen

Han begynner allerede senere i dag!
Ut fra ranking og form burde han ikke ha noe problem med å avansere fra første runde, men man vet jo aldri i golf.

Tvi tvi!

Bobby Peru

over 20 år siden

Bobby Peru

Er visst 16 hull der vann er i spill ...

mikkelrev

over 20 år siden

mikkelrev

Jeg både håper og tror at det klaffer for Henrik B i kvalet, det er viktig for norsk golf at han lykkes. Slik jeg ser det er han i særklasse den eneste av norske herregolfere som har potensialet til å få til annet enn å håpe på å klare cuter.

Vi må ha toppen for å få frem flere !

Terje

over 20 år siden

Terje

Satt og kikket litt på listen over de golferne han vil møte i andre kvalifiseringrunde på pga touren. Der var det mye kjente navn, så hatten av for Henrik om han klarer den biffen :)

Fjosok

over 20 år siden

Fjosok

Finnes det noe livescore av kvaliken?

proffen

over 20 år siden

proffen

http://pgatq.bluegolf.com/play/summary.htm?h=pgatq51

Terje

over 20 år siden

Terje

Rart at det ikke har kommet noen scores enda .. klokka er jo snart 5 ..

Bobby Peru

over 20 år siden

Bobby Peru

Det er golfbox som står for oppdateringen ;-)

He he

over 20 år siden

He he

Jeg vil nå si at golfbox virker mye bedre enn den oppdateringen (som ikke finnes) på pga siden...

St. Able Ford

over 20 år siden

St. Able Ford

Sluttresultat, 1. dag: Henrik på delt 5. to under par, tre slag etter lederen!!!

hæ?

over 20 år siden

hæ?

Så ut som ca. halparten av feltet sto uten score. Dvs. at scorerne deres ikke har blitt reg. enda.

St. Able Ford

over 20 år siden

St. Able Ford

Sorry... Så ikke i farten at det mangler resultater for 29 deltakere og at det foreløpig er lagt ut resultatet for 38 stk... Men han er nå på delt 6. av 38 som har fullført...

Tom

over 20 år siden

Tom

-2. 10 stk igjen. Delt 8 plass. Avsluttet med 3 birdier. Håper han fortsetter der i morgen

Tom

over 20 år siden

Tom

Ferdig og delt 8 første dagen er jo ganske bra. Noen som hvet hva som må til for å spille PGA neste år??

enkelt

over 20 år siden

enkelt

Det er bare komme videre etter hvert steg, til man kommer til finalesteget, og så klare å komme bladt de som kommer med, så er man på PGA neste sesongen! Enkelt svar! =)

Artig!

over 20 år siden

Artig!

Skråblikk:
Artig navn på annen plass i første steg på Cypress TX

John Holmes... Sjekk profile og analysis.... ;)
Golf er fortsatt et skikkelig koffertspill!

Artig!

over 20 år siden

Artig!

http://pgatq.bluegolf.com/play/plyrcard.htm?pid=ab73d14e-ff39-4ef3-9a8d-f427d09a6f25&h=pgatq59&c=0595c52e-366d-4754-a039-d2e1beabf6fb

Langkølla

over 20 år siden

Langkølla

Ikke rart JH ligger bra til, i disse hobby-konk er jo alt innen 1 stk kølle 'given'... STÅ på Henrik!!!

Smilende Sam

over 20 år siden

Smilende Sam

Stakkars Vince. 62 slag i går - 83 i dag. Bl.a. en 10'er og en 9'er.... det går opp og ned...

Har ikke nick

over 20 år siden

Har ikke nick

Bjørnstad: 68, -5 totalt. Delt 3 når 11 spillere fotsatt står uten registrert score dag 2. Kun to av disse ligger i nærheten av Bjørnstad etter runde 1. BRA!

Proffen

over 20 år siden

Proffen

Henrik -3 i dag og -5 totalt. Delt tredje.
Det virker stabilt.

Smilende Sam

over 20 år siden

Smilende Sam

Litt omvendt runde ift. i går da det var en god spurt - i dag datt han av på siste 4-5 hullene. Men scoren er stabil og han setter birdier. Dette er veldig lovende.

704

over 20 år siden

704

Ser veldig lovende ut med tanke på formen. Motstanden er nok ikke den beste, men han scorer på 60-tallet på en ganske vanskelig bane så dette ser bra ut.

Proffen

over 20 år siden

Proffen

Ser at Ted Potter Jr. leder etter to runder.
han spilte på Nationwide touren i fjor og klarte ikke en eneste cut!
Det setter jo det hele i et lite perspektiv.

http://www.pgatour.com/players/results/4

Fooore

over 20 år siden

Fooore

Ja, sleng prestasjonen ned i dritten...

Strålende å makte å gå 2 runder under 70, lovende saker!!

Stå på!

Smilende Sam

over 20 år siden

Smilende Sam

Kanskje Potter har brukt året på rangen og har funnet spillet sitt.... Hvor mange nordmenn hadde greid cut'en på Nationwide tror du Proffen ? Kanskje to ?

Fjosok

over 20 år siden

Fjosok

Det er jo bare Proffen som klarer å være arrogant i forhold til Bjørnstads prestasjon så langt på TPC. Er det skuffelse over egen middelmådighet som gjør det umulig å verdsette andres gode prestasjoner?

Noen har lagt hånda på janteloven og sverget at det ikke skal komme noe konstruktivt ut av deres trynehøl før de selv har utrettet noe, og det står de tydeligvis fast ved.

Stå på Bjørnstad, vi andre middelmådige er imponert over det du gjør, uansett om det holder gjennom nåløyet eller ikke.

Birger

over 20 år siden

Birger

I all verden så aggressive vi er her i dag da....

Proffen

over 20 år siden

Proffen

Det var da som svarte Foore, Sam, Fjosok og Birger!
Jeg har da aldri kjørt Bjørnstads prestasjoner ned i dritten!
Jeg bare viser perspektivet på hvilket nivå det er i kvaliken!

Hva er det dere ikke forstår og hvilke ord er det jeg har brukt feil nå?
Jeg bare prøver å holde litt igjen, foreløpig... Det er det.

Jeg er da faktisk en av de største spillerhauserne her på Scangolf! Har aldri sluttet med det :)
Se litt i historikken, så ser du at jeg har fått mye pepper for å være for optimistisk!

Har dere i det hele tatt lest mer enn det siste innlegget mitt?
Noviser!

Snappy

over 20 år siden

Snappy

Til proffen:

Da kan du vel se på scoren til Ted Potter Jr, han hadde sikkert klart cutten på -7, eller hva???

Det er ikke alltid startfeltet det kommer an på, man kommer langt med å score langt under par. Ligger mann -5 etter 36 hull på PGA Touren klarer man cuten 90% av tilfellene.

P.s: Husk at denne bane er vanskelig, men jeg mener at -7 eller -5 er bra uansett bane jeg.

Det er kansje en overflod av slike mennesker med din innstilling som gjør at det er vanskelig for Nordmenn å hevde seg. Men se på Thorp, det er en som dritter faen i hva typer som deg synnest... Gogogogo Henrik, Tage, Thorp, Hagen, Larsen, Dahl, Brovold osv.

Lykke til...

Proffen

over 20 år siden

Proffen

Snappy. Ditto til deg også.
Du har ikke skjønt det

Også jeg sier go Henrik, ETJ, Marius, Morten, Jan Are, Lars Petter osv

Proffen

over 20 år siden

Proffen

Det er forresten sendt ut orkanvarsel i Sør-Florida da Wilma har tenkt seg en tur på besøk, det kan bety at det ikke blir spillt mer enn tre runder.

Proffen

over 20 år siden

Proffen

Beklager om jeg har brukt for

Og Fjosok, du går til usaklig personangrep på meg med ublu ord.

Hva ønsker du å oppnå med det?
Hva med å trekke det tilbake?

God natt

over 20 år siden

God natt

God natt Proffen

Per Kristian

over 20 år siden

Per Kristian

Problemet Proffen, er at innlegget ditt setter spørsmålstegn ved prestasjonen til Henrik, enten det var meningen eller ikke. Det er slik innlegget oppfattes, av alle... Det er vel ganske klart ut i fra reaksjonene at du ikke klarte å få fram det du egentlig mente? Og de færreste av oss klarer å se innlegg i sammenheng med hva man har skrevet før... Klart Fjosok trår over streken, men det bunner ut i at du ble misforstått i utgangspunktet. Munnhuggeriet fra alle kanter etterpå er bare dumt...

Proffen

over 20 år siden

Proffen

Per K: Jeg ser problemet, og prøvde å beklage at jeg skrev utydelig i inlegget ovenfor.

Jeg prøver igjen:
Beklager at jeg skrev noe som ikke ble oppfattet slik jeg mente det. Uryddig av meg.
Alt jeg mente var å sette Henrik's prestasjon i et annet lys, faktisk vise hvor vrient det er å være på topp i dette feltet.

Jeg følte reaksjonene som en kjedereaksjon av misforståelser, og ønsket å stoppe det. Beklager om noen ble provosert av det.

elbow

over 20 år siden

elbow

Jeg er enig i at uttalelsen til Proffen kan tolkes i negativ retning i forhold til Bjørnstad, men reaksjonene står jo uansett ikke i stil. Spesielt reaksjonene til Fjom(p)sok og Snappy.

Det var faktisk en interessant opplysning Proffen kom med, samme hvordan man tolker den. Og det er jo faktisk alt han er "skyldig" i; å komme med en (upopulær) faktaopplysning...

Boggie

over 20 år siden

Boggie

Tror ikke det er stor uenighet her.
Alle er fan av HB og er glad for at han er i form og spiller stødig. Vi følger alle sammen tett med og heier!
Dette er den første av tre kvalikrunder på PGA- touren og nivået er ikke fryktinngytende og HB er utvilsomt blant de bedre , men alle trenger (litt) flyt for å lykkes i EN turnering. Det blir tøffere etterhvert og tilfeldighetene ,som alltid spiller inn, får større betydning.

En god diskusjon innenfor tema er hva HB bør gjøre når/hvis han går videre i relasjon til Europatourkvalet. Avgjørende kvalik i Europa vil ventelig kollidere med runde 2 på USPGA kval..
Først må han altså gå videre i Tampa og dernest videre fra runde 2 i Europa, men hva bør han så prioritere?

Fjosok

over 20 år siden

Fjosok

Jeg beklager virkelig hvis Proffen har lidt overlast som følge av mitt innlegg. Jeg innrømmer at jeg har piggene ute for noen nick (jeg velger bevisst ikke å bruke "person" fordi personene vet jeg ingenting om) som "Eksperten", "JOnny", "Leif Osvold" og "Proffen". Beklager til sistnevnte at jeg gikk over streken med tanke på å antyde middelmådighet.

Ser likevel ikke motivasjonen bak å forringe en prestasjon ved å argumentere med at lederen var dårlig i fjor. For en nordmann med så lite konkurranse-trening å gå 5 under par på to dager på en bane som TPC, burde (etter min mening) være gjenstand for nesegrus beundring. Hvis man ønsker å sette prestasjonen i perspektiv så valgte Proffen den desidert mest negative varianten.

Men atter igjen unnskyld til nicket "Proffen" fra nicket "Fjosok" (hva annet kan man forvente av et sånt nick?)

Birger

over 20 år siden

Birger

Proffen:
min kommentar var til de som angrep deg, ikke til deg, så ikke ta med meg i hatlisten din please..... ;O)

Birger

over 20 år siden

Birger

Fjosok:
du er trangsynt, det skal du ha. jeg leste ikke innlegget til Proffen som noe negativt i det hele tatt, men som en liten tankevekker for ikke å sitte med champisen i hånda før rundene er ferdigspilt.

Fjosok

over 20 år siden

Fjosok

Birger: Er det min tur til å leke fornærmet martyr nå eller? Jeg kom med en unnskyldning for mitt overgrep mot Proffen. Hvis du ikke gjør det samme så foreslår jeg at vi møtes i Frognerparken med hver vår driver før hanen galer i morgen. Så duellerer vi denne saken ut av verden som menn! Hansken er kastet! :)

Terje

over 20 år siden

Terje

Siden scangolf debattanter er kjente for å slå veldig langt med driveren, antar jeg at dere bør står enn sånn ca 290 meter fra hverandre og treffe lett ? ;)

Fjosok

over 20 år siden

Fjosok

Avstanden er ikke noe problem, her er det bare et spørsmål om antall slag før man er fremme...

Proffen

over 20 år siden

Proffen

Jeg er like blid!
Beklager spesiellt at Birger havnet på den kortluntede og kortvarige hatlisten.
Fjosok: Du er tilgitt!

Vil til sist si at jeg ønsker Henrik lykke til i dag også. Hold på capsen i vindkastene!

Twiggy

over 20 år siden

Twiggy

Gikk med Henrik hele første runde av Q school. det var kjempe gøy !!
den gutten slår ballen så bra nå at jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det en gang !!
Den eneste svakheten hans på første runde var puttingen, han sliter veldig med grain på greenene her så han lippet ut 5 rimelige korte putter.
Drivene og innspillene var utrolig bra.
Det mest positive var kanskje at han så ut til å ha en unik ro over seg...

Stå på Henrik, dette klarer du !!

??

over 20 år siden

??

Når starter dagens runde??

Birger

over 20 år siden

Birger

hmmm... beklager Fjosok...

hihi

Proffen

over 20 år siden

Proffen

Nå er resultatene kommet fra den andre Florida banen.

Kom igjen da! Vi vil ha resultater!

Proffen

over 20 år siden

Proffen

Resultatene er kommet for i dag.
Henrik gikk på par i dag etter +4 på front nine og -4 på backnine. En dobbelb på front.
Delt 8 plass nå med tre slag å gå på til 19 plass og delt.

Skrens Petrus

over 20 år siden

Skrens Petrus

For å være nøyaktig var det +3 frontnine og -3 backnine. Men lett å se feil på resultatlista!

Proffen

over 20 år siden

Proffen

Stemmer! Han var +4 etter 8 hull og gikk fire under fra hull 9 og ut.

Proffen

over 20 år siden

Proffen

Hmmm. Golferen.no har samme feil som jeg skrev, 4 over ved runding.

Zibben

over 20 år siden

Zibben

hehe.. tror juleakkevitten har kommet litt for brått på Skrens Petrus...
Tror forøvrig at HB klarer dette med 5 slags margin. Mitt lille ydmyke tips.

z

704

over 20 år siden

704

Hva mener du med det Zibben??

Skrens Petrus forklarer jo situasjonen akkurat slik den er. Det er veldig lett å se feil på resultatlista på grunn av fargene på "arkfanene" over...

Zibben

over 20 år siden

Zibben

søren også... skulle stoppet etter den første flaska...
uforbeholden unskyldning til Skrens Petrus!!!
for... det er vel ikke sånn at de runder etter 8 i USA??? hehe...

sorrysorrysorrysorry :-)

z

lk

over 20 år siden

lk

Da var endelig scoren for de siste 18 inne. -9 og delt femteplass (for øyeblikket) er vel mer enn godkjent. Bra Henrik! La oss håpe at det holder hele veien inn :)

lk

St.Able Ford

over 20 år siden

St.Able Ford

HR 67 på siste runden... dermed -9 totalt!

St. Able Ford

over 20 år siden

St. Able Ford

HR: sånn ca T6 ser det ut til... Og det holder jo i massevis! Flott innsats spør du meg!

Tiger McWould if he could

over 20 år siden

Tiger McWould if he could

Ser ut som om vi kan gratulere Henrik med dagen.

Lykke til. Dersom du leser her inne i mellom, så håper jeg du velger USA...... :O)

St. Able Ford

over 20 år siden

St. Able Ford

Det ble T6, tre slag bak vinneren og hele seks slag under kval-grensen.

Fjosok

over 20 år siden

Fjosok

Grattis!

Proffen

over 20 år siden

Proffen

Gratulerer! Det ble 6 slag foran den utsatte 19plassen.
Menge som gikk solide sluttrunder i toppen i dag.

Seier til Bjørnstad

over 20 år siden

Seier til Bjørnstad

Vedder skjorta mi på at Bjørnstad vinner kvalifiseringsteg 2!

Men syns det er rart at han dropper finalekvalet i Europa. Greit at det kanskje blir slitsomt, men Europatourkvalet er vel lettere enn PGAtourens kval?

Jeg tror faktisk at han kommer gjennom nåløyet til USA, men hvis det ikke skulle gå, kunne det vel være greit å ha ET å falle tilbake på?

Fooore

over 20 år siden

Fooore

Jeg håper han klarer pga, men det blir tøft.

ET ville han klart uten problem.

Men han følger instinktet! Lykke til!

Tomba

over 20 år siden

Tomba

Ser på VG nett at det ser ut som at Bjørnstad likevel skal være med på videre kvaliken til Europa tour?

Klovner i kamp

over 20 år siden

Klovner i kamp

Bjørnstad skal være med i steg 2 på europatouren, men det er kun for treingen. Satser alt for å spille i USA.

Smilende Sam

over 20 år siden

Smilende Sam

Jeg er sterkt i tvil om hvor lurt det er å satse alt på USA. Riktignok blir han historisk om han greier å gå fra no card til PGA kort - men det skjer så sjelden at det er sensasjon hver gang. Greg Owen gikk gjennom alle stegene i fjor - men da var han brukbart etablert på Europa touren. Kunne vel kanskje vært klokt å sikret seg et kort i Europa i år og så neste høst gått for PGA.... men han skal ha masse cred for at han gutser her - la oss bare håpe at det ikke går helt feil...

Pepper

over 20 år siden

Pepper

Jeg synes det er spennende og tøft at Bjørnstad velger å satse på USA, det må vel være fristende å prøve seg der etter å ha prøvd Europa tidligere? Gutten har guts nok ihvertfall. Krysser fingrene!

Fooore

over 20 år siden

Fooore

Noen som har link til oppdateringer i de 3 del-turneringene?

Finner ingen via "normale" kanaler.

Professor Balthazar

over 20 år siden

Professor Balthazar

Jadda, vi vet alle hva som er lurest for HB å gjøre.
Og han kommer selvfølgelig til å høre på oss og gjøre som vi tror er riktig.
For vi vet så mye og Henrik gjør bare feil.
Han misser nok kvalet, og må spille ama-tour til neste år. Sammen med alle oss. DET hadde vært gøy det, kanskje har jeg en mulighet å komme i samme ball som han på første runden......
Og kanskje roter han seg da bort på greenene på Nes og skriver klage til golfforbundet.
Håper han spiller med svære cavity-back jern på kvalet, noe sånt som X-18 eller Cleveland Launcher overpriselig spesialtilpasset ute i havgapet hos Matz, eller en Maltby/Toski lapskaus med Profors-skaft satt sammen etter leggetid på Elverum. Gjør han ikke det blir det nok vanskelig.
Ber til Allah om at han ihvertfall ikke blir offer for sakte spill, juks eller dommertabber, eller at Anette BølleBøe er ute og slår baller i nakken på'n.
Nå som møkkabanen på Kongsberg er stengt og alle de ublomstrede talentene i styret har tatt ubetalt vinterferie regner jeg med at han tar oppvarminga på Miklagard, slik at han er mentalt forberedt på å takle perfekte baner og kutte dog-legs.
Og til slutt vil jeg anbefale Jean van de Velde i kilt som caddie, og Michelle Wie som privat vertinne dersom Suzann får så vondt i ryggen at hun ikke kan være der.
Utrolig leit at vi ikke får høre Ab Ramlefjell og OP Værsting legge ut om taktikk og teknikk på direkten i Viasat.
Men vi kan jo diskutere her utover vinteren i etterpåklokskapens nordlys.

Smilende Sam

over 20 år siden

Smilende Sam

1. Utrolig morsomt skrevet Balthazar. Virkelig veldig bra.
2. Det er lov å mene noe fra legmannsnivå - uten at man dermed har sagt at man vet bedre enn hovedpersonen.

Like blid...

Smilende Sam

over 20 år siden

Smilende Sam

Henrik B på par i dag... ifølge golferen.no - som peker på at han var umotivert...

sorry

over 20 år siden

sorry

Teit å "unnskylde" han med at han er umotivert. Flere artikler på rad har golferen skrytt Bjørnstad opp i skyene med at han er i kjempeslag (noe han sikkert er). Men da hadde han vel gått en superrunde i dag også?? Fasiten er vel bare det at i denne runden møter han langt bedre motstand enn tidligere, og banen er tøffere enn HB har spilt i det siste. Han bør jo også være en såpas seriøs utøver at han er motivert uansett hva slags turnering han spiller. Dette er nok mer enn en treningsrunde også for Bjørnstad...

huff

over 20 år siden

huff

Skjønner ikke hvorfor han ikke kan spille begge kvalene? Er faktisk ganske irritert på HB, jeg ville gjerne sett han på enten PGA eller ET, men nå blir det jo PGA eller ingenting :(

Arne

over 20 år siden

Arne

Er faktisk ganske irritert på "huff" jeg, at han ikke valgte å bli septikktømmer!!!! Henrik må jo få velge selv hvilken arbeidsplass han vil ha?!

huff

over 20 år siden

huff

Han må jo selvfølgelig få velge, hvis han kan velge. Greier han begge kvalene kan han jo velge, men greier han ikke det ene kvalet og dropper det andre er det jo ikke så mye å velge mellom... Saklig argument at jeg burde bli septikktømmer, sikkert mange som vil følge med på at jeg tømmer kloakkanlegg på viasat og jeg får sikkert mange sponsorer...

Pepper

over 20 år siden

Pepper

Henrik Bjørnstad er vel ikke mer enn et menneske han heller, så selv om det kanskje ikke er spesielt profft er det menneskelig å være umotivert for en turnering som for han bare er gjennomkjøring og trening til en annnen turnering.

At Huff er "ganske irritert" på HB gir vel både HB og alle andre fullstendig blaffen i.

huff

over 20 år siden

huff

Tror det er flere enn meg som ville likt å se HB på Europatouren hvis han ikke greide å kvale til PGA touren, eller tar jeg veldig feil?

Passauf

over 20 år siden

Passauf

Det kan jo tenkes at HB rett og slett retter all fokus og setter alle krefter inn på en av to muligheter. Det kan være gunstig med et hovedmål å jobbe etter. Det trenger ikke være vanskeligere enn det. HB har spilt Europatour. Det er naturlig å sikte etter et nytt mål nå når han er motivert og forhåpentligvis har spillestyrken inne for å greie det. Alt rene gjetninger fra min side og kun ment som en alternativ bakgrunn for at HB gjør som han gjør til dere som ikke kan fatte og begripe at HB tar de valg han tar.. også bortetter!

huff

over 20 år siden

huff

Men det trenger jo ikke være bare to muligheter, hvis han kommer i den kval.gruppa han vil kan han spille begge deler. Jeg tror det hadde slått positivt ut på spillet hans hvis han allerede hadde en plass på ET før den siste kval. runden i USA. Da kunne han senke skuldrene litt, istedenfor å måtte tenke på at han MÅ vinne...

Pepper

over 20 år siden

Pepper

3. og siste runde av europakvalifiseringen spilles 10. - 16. november med cut etter 4 runder. HB spiller neste kvalikrunde i USA 16.- 19. november, og han planlegger å reise dit allerede 10. november. Selv om Huff er ganske irritert fordi HB ikke spiller begge steder er det grenser for hva som er praktisk mulig. Ønsk ham lykke til istedet for å kritisere han.

que pasa

over 20 år siden

que pasa

enig med huff=)
Støtter deg....

ER så lei

over 20 år siden

ER så lei

Til sorry og dere andre lavpanna synsere:jeg er så jævlig lei at folk som ikke har peiling uttaler seg om bjørnstads og andre norske prestasjoner. Sorry sa i et tidligere innlegg at bjørnstad nå har kommet på en vanskelig bane og møter bedre spillere, og er ikke stort bedre enn par på 2. stegs kvalifiseringen. For det første, hva veit du om banens vanskelighet? HAr spilt banen selv og det er faktisk en ganske grei bane, langt lettere enn den han knuste i første steget i sterk vind. For det andre Bjørnstad vet innerst inne at han ikke skal spille finalekvallet til ET og er derfor ikke helt på høgget, han tar det som en oppkjøring, men han vil greie kvallet for det. Han har evner til å glatt ta seg gjennom Usa kvallet og hevde seg på PGA touren. Er så lei av uvitende folk som tror at det er UMULIG å hevde seg i golf ,bare fordi vi kommer fra lille norge!!! Dette skylles kun en ting, Uvitenhet. Gleder meg til å se innleggene deres når han greier USA kvallet.

Er så drita lei

over 20 år siden

Er så drita lei

av alt som "Er så lei" av.
I tillegg
er jeg
så drita lei av
spåmenn som vet alt om fremtiden,
og hvem som klarer kvalet og ikke.
Og dersom banen som Bjørnstad skal spille ikke er en ganske grei bane så favoriserer det de som ikke er så gode, for de blir ikke provosert til å gjøre så mange feil.
Ergo, så dersom Bjørnstad er så jævlig god så er det SYND at han ikke får spille kval på en bane som er jævlig vanskelig.
Selv driter jeg i hva Bjørnstad gjør og hvor han spiller og om han spiller.
Det er selvsagt hyggelig for Bjørnstad selv om han gjør det bra, men det har ingen innvirkning på min mentale helsetilstand og jeg føler ikke at livet faller i grus for meg dersom han ikke klarer å få spille en eneste turnering neste år.

Psykolog

over 20 år siden

Psykolog

Her er det mange pasienter gitt...

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her