Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

junior nm?

junior nm?

over 19 år siden

junior nm?

hei vær så snill og svar meg hvis dere kan vet noen ca nivået på juonior nm ca hcp?? og er det noen hcp grense får og være med?? TAKK

ole magnus

over 19 år siden

ole magnus

Hei:)
Snittet i hc blandt dem som var med i junior nm i år ligger vle på rundt 5.0 i hcp.Siden hcp grensen på B-Tour er 18 regner jeg med at du må vere under det for og vere med vertfall.Men du kan jo ikke "bare melde deg på"..enten må du vere kvalifisert gjennom A-Tour eller få Wild Card av NGF eller Arrangørklubben.Hpåer du har fårr svar som hjelper deg.Spilte selv A-Tour med 10.9 i hcp og klarte og komme langt opp fpå listene for det.Så bare stå på!
Mvh Ole-Magnus

gg

over 19 år siden

gg

Spilte du a-tour med 10,9 i HCP i år? Nivået på a-tour har steget med mange hakk de siste årene, det kan man blant annet se på cut grenser og vinnerscorer!

haha

over 19 år siden

haha

A tour med 10 i HCP og høyt opp på listene?

No way

over 19 år siden

No way

Og ole magnus startet i år med grønt kort... du må ha drekki mye i kveld... get lost

RS

over 19 år siden

RS

Tror nok snittet ligger langt under 5 i hcp. De spillerene som kommer fra min hjemmeklubb ligger vel mellom +1 til 5.5.

Fasit

over 19 år siden

Fasit

For å kvalifisert til Junior-NM måtte du i 2005 være blant de 53 beste på OoM. Siden Junior-NM går som den 4. a-touren, betyrdet i praksis at alle som har klart en cut på A-Tour for å være med. Skal du ha NGF Wild-Cards må du ha ekstremt gode grunner, samt kunne vise til gode resultater tidligere.
Tipper snittet på Junior-Nm lå på rundt 3,5. Mange + hcp'ere, og vedig få over 4,5.
Til Ole Magnus: Hevdet deg i toppen, uten å stå med OoM-poeng? Det var litt rart!

olemagnus

over 19 år siden

olemagnus

hehe

olemagnus

over 19 år siden

olemagnus

A-Tour i år har jeg ikke sagt og jeg starta ikke sessongen med gk...starta derimot med 3.2......

ole magnus

over 19 år siden

ole magnus

Foresten når jeg er her...
tenker på og bli medlem i scangolf greiene og legge inn rundene mine...koster det noe eller?

Snappy

over 19 år siden

Snappy

Står jo ganske klart at det er gratis da!!!!

OK

over 19 år siden

OK

Hvilket år var det du kom langt opp på listene med 10 i hcp?

jonNY jonNY

over 19 år siden

jonNY jonNY

Står det noe sted at han hevdet seg i toppen Fasit?
snakk om å ta en fjær og lage ti høns....

Tiger McWould if he could

over 19 år siden

Tiger McWould if he could

lol..... noen som er schitzofrene her?

ole magnus

over 19 år siden

ole magnus

Tror jeg og dere har en litt ofrskjellig oppfatning på og komme langt opp på listene da desverre...i 2002 klarte jeg cuten og det(med 10 i hcp)
synest jeg er var og komme langt opp...slo mange med lavere hcp enn meg...men nå gidder jeg ikke bruke mer tid på og krangle med dere om dette her ass...det blir for dumt..

ok

over 19 år siden

ok

men i 2002 regner jeg med at du gikk 2 runder på 80 tallet for å greie cutten. Du hadde nok ikke greid cutten i dag med den scoren...

olemagnus

over 19 år siden

olemagnus

neivel...den gangen gikk jeg på 78 og 81...

til ok

over 19 år siden

til ok

en score på f.eks. 81-81 hadde holdt til å klare flere cuts denne A-Toursesongen. Bl.a. kan jeg nevne A-Tour på Evje, Losby, Bærum (Junior-Nm) og Meland.

da så

over 19 år siden

da så

Evje, Losby og Meland er vanskelige baner, og på junior NM var det vel 2 stk. som ikke greide cutten?

schitzofren

over 19 år siden

schitzofren

I pleide å være schitzofren, men nå har vi det bra! =)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her